25. Kapitola

1K 122 11
                                    

Srdce mi bušilo asi tak nějak jako jemu..

Dívali jsme se navzájem do očí a vzdálenost mezi našimi obličeji se zmenšovala.. 

Chyběl jen kousíček od toho, aby mě políbil, ale najednou se ozval zvonek. 

Rychle mě položil dolů a podrbal se na zátylku.

"A-asi bych t-tam měl jít.." vykoktal jsem ze sebe s červenými líčky a sešel schody do předsíně až ke dveřím.

"Ahoj! A konečně, dlouho ti to trvalo. Přišli jsme trošku dřív nevadí?" zasmál se Jin a já zakroutil hlavou a ustoupil, aby mohli vejít.

"Pěkné." pochválil mi to tu Jimin a já přikývl.

"Jo.. Společná práce s mamkou.." zasmál jsem se lehce a Tae už šel za námi.

"Tae? Co ty tu?" zeptal se překvapeně Joon a on se nervózně usmál.

"No.. Řekl jsem si, že pomůžu s přípravou pokojů a tak.." Joon přikývl že chápe a najednou se otevřely dveře.

"Ah, už přišli? Něco jsem nakoupil." zasmál se táta a já přikývl a hned vzal pár tašek, abych pomohl a to samé udělal i Tae..

Najednou jsem natáhl ruku pro jednu z tašek a tam vystřelila i Taeho ruka. Lehce jsme se sebe dotkli a on se hned tiše omluvil a vzal jinou tašku. Vše jsme odložili a zatímco jsem uklízel nákup tak jsem slyšel, jak se tam všichni představují.

"Chcete vidět nějaké fotky?" zeptal se táta a já úplně ztuhl. Viděl jsem, že se napjal i Tae, když mi podával nějaké ovoce a tak jsme si vyměnili pár vystrašených pohledů a pak jsem šel za tátou. 

Hodně rychle..

"Tati.. Prosím, ehh~ Neukazuj jim žádné fotky s Taehyungem." poprosil jsem ho potichu a on se zasmál a přikývl.

Opět jsem šel uklidit zbytek nákupu a naznačil Taemu že je vše v pohodě, tak mi s radostí pomohl a jediné co jsem slyšel, tak byl smích, protože táta ukazoval moje fotky.. 

Když jsem byl malý.. Jaká klasika..

"V pohodě?" zeptal se ustaraně Tae, když viděl že jsem zamyšlený.

"Jo.. Jen.. Zamyslel jsem se.." popravdě..

Přemýšlel jsem o tom, co se stalo.. Co se děje a co se bude dít.. Proč se mi tak rozbuší srdce, když jsem v Taeho přítomnosti.. Proč mě to k němu svým způsobem přitahuje a proč to prostě nejde jinak..? K sakru, všechny možnosti vylučuju.. Že by v tom měla prsty ta povídačka o spřízněných duší..?

Že by to byla pravda..?

----

Můžu klidně ještě jednu poslední, ale víc ne ^^

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat