79. Kapitola

956 120 6
                                    

Oba dva jsme šli tedy do koupelny, kde jsme si začali vysvlékat mikiny, trička a kalhoty.

Celkem dost jsem se červenal, ale prostě jsem si nemohl pomoct...

Jeho tělo bylo nádherné.. Sice necvičil, ale to jeho roztomilé ploché bříško se mi líbilo... A já měl chuť každičký kousek jeho těla ochutnat...

Najednou si jakoby nic sundal i boxerky a já s rudou tváří po pár vteřinách pozorování jeho CELÉHO jsem odvrátil pohled a začal si sundavat i ty své.

"Oh, Taehyungie.." vydechl jsem, když si zakrýval rozkrok.

"Nestyď se, jsi nádherný.." zavrněl jsem mu do ucha a společně s ním si vlezl do sprchového koutku


Taehyung

Cítil jsem jeho horké ruce, které se dotkly mých ramen, sesunuly se po pažích, po loket, předloktí až sjel na mé boky, které chytil do dlaních a přejížděl lehce nahoru a dolů.

Jeho brada byla na mém rameni a když se odtáhla, tak jsem cítil letmé polibky, které mi Kookie pokládal od ramen po krk, kde si vyhrával více a to i s mírným skousnutím kůže a nebo mi i vsál kůži, což mě donutilo zaklonil lehce hlavu, přivřít oči a skousnout si ret, abych nedopustil vylétnutí vzdechu z mých úst.

Jeho konečky prstů se letmo dotýkaly mého břicha, na kterém nebylo skoro nic, za což jsem se lehce i styděl..

Lechtalo to, ale zdálo se mi to hrozně vzrušující, když se opravdu letmo dotýkal mého podbřišku, kde jsem cítil šimrání nejen na kůži, ale i uvnitř a ve mně se hrnulo horko do každičké části mého těla, které pocítilo nával vzrušení jakmile jsem ucítil na svém zadku jeho přirození, které se už muselo dožadovat pozornosti, protože jen co jsem se k němu přitiskl zadečkem blíže, tak jsem ucítil, jak je tvrdý a ze mně vyšel překvapený vzdech, který jsem nedokázal udržet.

----

Hmmm :))
Většina tedy pro B jooo? *evil laugh*
A vy rošťáci, co jste tam psali Happy end :33
Já vám dám happy end, no to uvidíte :)))) :D 
BTW. kdyby tu byly nějaké nesrovnalosti v postavách, tak je to protože jsem to opravovala tak, aby top byl Kook :D

Uvidíme, třeba bude převládat A.... A nebo pořád B :))) :D @Yoonseokmin_is_lifeu šla na to chytře.. Dala "NEBO" :)

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat