87. Kapitola

903 128 37
                                    

Uběhla taková doba..

Už je jaro, my vyhráli taneční soutěž..

Po těch holek není ani stopa, takže nejspíš prohrály proti Australanům..? Kdo ví.

Rodiče se nevrátili.. 

Před měsícem a půl mi zavolala policie, že je někdo zavraždil..

Nikdo neví, kdo to byl, ale podle jednoho policisty to nebude někdo z Asie, protože má původ z Evropy..

Od té doby chodím každý den na box... Každý den cvičím i schopnosti, protože se musím připravit na nejhorší.. Můj vztah s kluky je o dost lepší, ale i horší.. Většinou jsme spolu u mě doma, protože nás babička nedávno varovala, že to mohli být ti z Evropy a jdou po nás... 

Moje teta si mě vzala pouze do péče, abych nemusel někam pryč. Nebydlí se mnou, protože věří, že to všechno zvládnu sám, peněz mám dost, protože mám všechno po rodičích a ti měli hodně ušetřeno plus ještě firma, o kterou se budu starat až za jeden nebo dva roky.

Tae mi pomáhá jak psychicky tak i fyzicky.. Každý den mi pomáhá překonávat sám sebe a to i kluci, všichni jsme se hrozně zlepšili..

Naše škola se hodně proslavila, když jsme vyhráli tu taneční soutěž a pro nás to znamená velká úleva ve škole. Yoongi zase s hudbou taky hodně překvapil a Joon s Jinem se nějak vykrucují ze školy, aby mohli více trénovat s námi.

Pomáhá to, že říkáme to, že máme nějaké 'klubové akce' atp. A věří nám to.

Právě si dáváme klidový jarní den na zahradě, kdy hrajeme nějaké deskovky všichni dohromady.

"Jáááj! Zase jsem prohrál do háje.."  řekl Joon a jak lehce odhodil karty, tak se převrátila sklenička a všechno to polila spritem...

"JOONE!" vykřikl Jin a začal to nějak zachraňovat, ale nic.

Všichni jsme se smáli a zkoušeli sušit ty karty a všechno, ale hrozně to lepilo.

"Ježiš, já se z vás jednou poseru.." zasmál se Hoseok a zkoušel pobírat dech jako my všichni ostatní.

"P-prosím.. Neruším..?" ozvalo se za námi a já ihned poznal dívčí hlas, který patřil malé dívce..

 Ellie.. Ta drobná z těch holek..

----

Ahh, já se tak těším na další kapitoly, až je vydám ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ :DD

*evil laugh*

Ale nebojte se..

Nic špatného se nebude dít ^^ <3 









Teď jen, pokud mi můžete věřit, hmmmh ^^ :3

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat