102. Kapitola

759 102 21
                                    

Byl to nějaký papír, který levitoval, ohořelý na rozích a stranách.. Uprostřed byl nějaký text.. 

Přišel jsem k tomu blíž, držící za ruku Taeho, který se lehce skrýval za mnou.

Připravte se na boj, který proběhne za několik dní. 1.4. bude osudný den na louce, jenž je kousek od vašeho úkrytu v lese. - EU

Přečetl jsem to nahlas a všichni byli zaskočeni.

"Proč nám to ohlašují..?" 

"Myslíte si, že je to past..?"

"To je krátká doba.."

"Co si počneme..?"

A další a další otázky, které kladly hlavně holky.

"Tak jo.. Musíme se uklidnit, dnešek strávíme tím, že se přesuneme do vesnice kousek od Busanu. Máme tam rodinný domek a myslím si, že se nějak vejdeme do pár pokojů, když jste se tam vedli do jedné mini místnosti. Já a Ellie budeme teleportovat dvojice, či trojice.. Se mnou půjdou kluci, Ellie si vezme holky.. Myslím si, že bychom měli rozhodně ještě trénovat a hlavně někdo by musel vymyslet tu blbou hádanku, takže se o to budu pokoušet.. Nějaké otázky..?" řekl jsem jako vedoucí a všichni byli ticho.

"Asi ne, ale nevím, pokud Emily všechno zvlá-"

"Zvládnu to v pohodě, nenechám na pospas všechny.." přerušila Emily Ellie, která sklopila pohled.

"Tak fajn.. Ellie, postarej se o holky.. Já se první teleportuju na to místo, ty ho neznáš, tak se potom přemísti jakoby.. Na mě, pokud víš jak to myslím.." zasmál jsem se nejistě a ona přikývla.

"První půjde Yoongi, Hobi a Jimin.." natáhl jsem k nim ruku a takhle to šlo pořád..

Přemístil jsem všechny i sebe a byl čas na nějaký pořádný odpočinek, zatímco ostatní budou cvičit..

----

Double update ^^

Mimochodem, ti kteří o tom ještě nevědí, tak je tu taková 'soutěž' nejlepší knihy a já sama tam mám tedy přihlášené 3 (One of Seven, The Different a Fallen Angel)
Kdo by chtěl, tak může hlasovat a podpořit tak mě nebo nějakou oblíbenou knihu a udělat tak radost autorovi/autorce. ^^ 

Odkaz sem bohužel dát nemůžu, ale ten kdo chce, tak vám ho dám pod komentáře. ^^

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat