45. Kapitola

973 133 11
                                    

"Hej, vstávej.." žďuchl do mě Tae a já se probudil z krátkého spánku, ale oči jsem nechal zavřené.

"Nějaký ospalý.." zašeptal jemný hlas a maličká ručka se dotkla mého čela, ze kterého někdo odhrnul pramen vlasů, který mi tam spadal.

"Vstávej, budeme mít přece výběrové řízení.." zašeptal Jimin a políbil mě na čelo, tak jsem se lehce usmál a narovnal se.

"Nojo furt.. A-ale.. Jsem unavený." zívl jsem si a podíval se ospale na Jimina a vytřeštil oči, když tu ve třídě nebyl nikdo kromě nás dvou.

"Všichni už šli, tak pojď ty moje šípková růženko." zasmál se Jimin a já si vzal věci a šel s Jiminem do šatny, kde jsme se převlékli do něčeho pohodlnějšího. Konečně máme opravenou místnost na tanec a teď je výběrové řízení na taneční skupinu a vystoupení, do kterého půjde asi tak 14 lidí.

"Vítejte konečně na tom výběrovém řízení. Každý se tu teď předvede a jelikož jsme nemohli nacvičovat, tak to měníme. Nebudeme se zúčastňovat něčeho, co bude za týden, takže vybereme pouze 4 dvojice, které pak ještě budou mezi sebou vybírat. Na konec budou max 3 dvojice možná jen dvě, takže se připravte a jdeme na to." rozhodl náš učitel a všichni se začali připravovat.

Začaly se volat jména a teď přišlo známé jméno.

"Park Jimin." políbil jsem Jimina na tvář pro štěstí a on šel a začal tam tancovat nějakou svou choreografii. Bylo to tak ladné a ty jeho pohyby byly opravdu procítěné a hodně propracované. Ani jsem se nestihl vzpamatovat a už jsem slyšel své jméno.

"Jeon Jungkook."

Dělal jsem všechno co nejlépe, ale nevím proč, lehce se mi motala hlava, ale snad to neovlivnilo můj tanec na tolik. Dotančil jsem a po asi půl hodině se objevil i Tae a Hoseok, kteří tancovali úžasně a konečně konec školního dne.

"Výsledky budou zítra na nástěnce a těm, které vybereme pošleme zprávu. Hezký den." rozloučil se s námi učitel a už přišel Joon, Jin a Yoongi, kteří se nezúčastnili.

"Tak jak to šlo?" Yoongi políbil Taehyunga na tvář a Tae se s ním ihned začal bavit.

"Šlo to dobře, už půjdem?" řekl Hoseok, který byl podle mě s Jiminem a Taem nejlepší.

"Zajímá mě, co nám ta ženská řekne.." 

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat