"M-můžu dovnitř..?" zeptal se nejistě Tae a já přikývl a udělal mu prostor, aby mohl vejít.
Ihned si sundal šálu a ostatní věci, které nepotřeboval.
"Chceš čaj..?" špitl jsem a on přikývl a posadil se na gauč.
Šel jsem k lince, kde jsem připravil dva hrnky, dva čaje a zalil je poté horkou vodou.
"Tady.." podal jsem mu hrnek a on ho s poděkováním vzal a upil pomalu.
"Tae.. Já.." polkl jsem a začal si hrát s prsty.
"Hrozně se omlouvám.." vydechl jsem a viděl, jak se Tae na mě divně dívá.
Položil hrnek na stůl a své dlaně přesunul na mou tvář.. Byly tak nádherně horké díky hrnku a poté ledově studené zvenku.
"Neomlouvej se.. Nemáš za co se omlouvat.. Chápu tě.." špitl tiše a já sklopil pohled.
"Ale já ublížil Jinovi.."
"Yoongi má element vody.. Dokáže i uzdravovat lehce.. Takže ta popálenina už nic není.. A nezlobí se na tebe.. Nikdo z nás.." opět mě donutil se na něj podíval a já se lehce usmál.
"Děkuju.." pípl jsem a on mě objal.
"Ty nemáš za co děkovat.. To já bych spíš měl děkovat.. Za to všechno, co pro mě děláš a co si dělal.. Však si mě tu nechal bydlet a-"
"Ale potom jsem tě vyhodil.." on se odtáhl a usmál se.
"Ale já tvou situaci chápu, takže vůbec nemysli na to, co se stalo... A teď pojď, uděláme stromeček!" vytáhl mě na nohy a začal někde hledat náš umělý stromek, který nakonec našel a dokonce i ozdoby.
Zdobil jsem tedy stromek společně s Taem a hned potom jsme se spolu dívali na nějaké vánoční pohádky.
"Tobě nevadí, že tu musíš být se mnou..?" zeptal jsem se Taeho, který ležel na mé hrudi a ihned co jsem se zeptal, tak ke mně zvedl pohled.
"Nic víc jsem si nepřál.." zašeptal a oběma nám zčervenala líčka..
Po večeři jsme se vysprchovali a zalezli si do mé postele.
Ihned se Tae uvelebil na mé hrudi a jeho ruka se obmotala kolem mého pasu jako vždy.
Já si hrál s jeho mokrými vlasy a zavřel oči.
Už to byla asi půl hodina, co jsem ještě nespal, ale potom jsem uslyšel Taeho, jak se ptá, pokud spím...
Neměl jsem chuť odpovídat, tak jsem nic nedělal..
"Konečně zas budu usínat a spát klidněji, když slyším tvůj tlukot srdce.. Dobrou noc Jungkookie.." a poté jsem ucítil na svých rtech ty jeho a opět jeho hlavu na mé hrudi.
S úsměvem na rtech a úžasným pocitem v hrudi jsem usnul s myšlenkami na člověka, který je pro mě štěstím..
ČTEŠ
One of Seven - Taekook, Namjin, Yoonminseok
Fanfiction<Dokončeno> Sedm chlapců, cítící k sobě navzájem nenávist jsou zpečetěni osudem. Vesmír je vybral na ochranu světa a daroval jim moc. Jenže nejsou sami, jsou jedni ze sedmi skupin lidí s podobnou mocí, toužící po pomstě a bojích. Zvládnou to...