29. Kapitola

994 131 25
                                    

"Co bych s nima měl mít?" zasmál jsem se a Jin nafoukl tváře.

"No, Jimin se s tebou líbal a kdybychom tam nebyli my, tak by tě asi i svlékl? Taehyung se poslední dobou s tebou fakt jako změnil." řekl Jin a úplně ještě rozhazoval divně rukama.

"To je pravda. Taehyung byl zmetek." připustil Joon a já se zasmál.

"Ale tak co bych s nimi měl mít?" pořád jsem nechápal. Popravdě jako joo.. Byli hezcí, ale.. Umm.. Nevím..

"Nevím, prostě se mi zdá, že ses jim asi nějak zalíbil." zasmál se Jin a Joon přikývl.

"Taehyung chodí s Yoongim, však to jsme dneska zjistili." zasmál jsem se, i když jsem v sobě cítil bolest..

Proč ale?

"A tobě se Taehyung nelíbí?" zeptal se Joon s mírným úšklebkem.

"Jak vůbec můžeš vědět, že jsem na kluky?"

"Prostě na to mám čich." řekl povýšenecky Joon a já si povzdechl.

"Taehyung je hezkej, má pěknou postavu. Jimin to samé, nevinná tvářička jako Taehyung, ale proč bych je měl chtít hned já nevím.. Chtít je vidět víc jak kamarády?" zeptal jsem se překvapeně a oba dva pokrčili rameny.

"No, to je fuk, prostě je beru jako kamarády jasný?

"Nojo furt." zasmál se Joon a Jinem zároveň.

"Nááhodou.. Ale vy dva jste takoví.. No, dokonale padnoucí jeden k druhému." ušklíbl jsem se na ně a Joon začal kroutit hlavou a Jin se červenal.

"Nene, já jsem hetero.." zasmál se Joon a Jin sklopil pohled.

"J-jo a Joon není můj typ." řekl Jin a já hned věděl o co jde.

"Tak nic já už půjdu, tak zatím dobrou." řekl Joon a já přikývl a hned co Joon odešel, tak jsem šel k Jinovi blíž.

"V pohodě? Pardon za to.. Umm~ Co jsem řekl.. Nevěděl jsem, že se má situaci takhle.." Jin se na mě nechápavě podíval.

"No.. Líbí se ti Joon, že? A Joon je hetero.. Musí to asi bolet že?" Jin sklopil pohled a já viděl, jak mu stekla jedna slza. Objal jsem ho a on mě taky.

"J-já.. Bavil jsem se s ním u-už nějakou dobu zpátky.. Z-zamiloval jsem se do něj, a-ale.. Potom přišla na školu nějaká holka.. A-a on jí chtěl sbalit.. Ch-chodil s ní domů.. Ven.. Na m-mě už neměl čas.. T-ta holka ho potom podrazila a já se s ním p-pohádal.. Od té doby nejsme nic víc n-než jen spolužáci.." řekl Jin a já si povzdechl.

"Bude to dobré.. Myslím si, že se toho může hodně změnit.. Co ty víš, jste.. Spřízněné duše." chtěl jsem jít do pokoje, ale najednou promluvil.

"Jo, asi tak jako ty s Taem." oplatil mi narážku nazpátek a já se pozastavil.

----

Chtěl by někdo další? ^^

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat