84. Kapitola

934 123 24
                                    

"Co se- Ohh.. Nebudu rušit." zasmál se Jin, který stál ve dveřích.

"JINE!" vykřikl jsem, rychle jsem slezl z Taeho a přehodil přes nás deku.

"Pardooon! Ale ani jeden z vás nebere telefon.." zasmál se Jin znovu a zavřel nám.

"Bože.." vydechl jsem a podíval se na Taeho, který se dusil smíchy.

"Čemu se směješ." praštil jsem ho a on se začal smát. Oblékl jsem si tričko a kraťasy a sedl si na postel.

"Tak to nene.." zasmál se a já si povzdechl a snědl tu snídani, kterou mi Tae udělal.

"To se nerozdělíš?" zeptal se naoko ublíženě a já zakroutil hlavou a dál jedl.

"Notáák.. TaeTae má hlad.." řekl smutně a našpulil rtíky.

"Kookie má taky hlad, takže nic nedostaneš." vyplázl jsem na něj jazyk, ale on rychle natáhl ruku a vzal mi toust.

"Heeej!" začal jsem se s ním prát o ten toust.

"Já chci taky toust, tak mi ho neech!" zakřičel Tae a začal rychle jíst ten toust.

"To je nefér!" prskl jsem po něm a uraženě jsem se posadil ke stolu.

"Kookieee~ Noták, tady máš.." přišel ke mně a já nechápal.

"Však nemáš nic v ruce.. Nech mě." dělal jsem uraženého a otočil se, ale on si mě otočil zas zpátky.

"Tady máš něco lepšího." zamumlal a políbil mě.

Takové klišé, ale donutilo mě to se usmát a jen co jsem otevřel oči a ještě dál mu oplácel polibky, viděl jsem jak drží nakousnutý toust v ruce, tak jsem mu ho rychle vzal a vyběhl z pokoje.

"Tak to ne! Dej to sem!" zakřičel Tae za mnou a já běžel po schodech a zastavil, když jsem ucítil něčí ruku držící mé zápěstí.

Tae si mě přitáhl do dalšího polibku a mezitím mi vzal ten toust z ruky, ale už jsem to neřešil a více se k němu přitiskl tělem s rukama opět omotanýma kolem jeho krku.

Ozvalo se odkašlání a my se od sebe oddělili a viděli všechny kluky v obýváku, jak se na nás zaujatě dívají s pokřivenými úsměvy.

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat