Vzbudilo mě upozornění na mobilu, tak jsem levou rukou sáhl po mobilu, který byl položený na nočním stole. Něco na mém břiše se začalo pohybovat a já otevřel unaveně své oči a viděl Taeho, jak má nohu přehozenou přes můj klín a leží na mě skoro celý. Jeho klidná spící tvář byla vidět dost dobře, protože byla pořád položená na mém hrudníku.
Tak jak jsme usnuli..
"Už nespíš?" zeptal se jeho unavený hlas a já se lekl.
"N-ne.. Mobil mě vzbudil." jeho hlava se zvedla a podíval se mi do očí a vřele se usmál.
"Co ti přišlo?" zeptal se po chvilce očního kontaktu Tae a já se podíval na mobil.
"Zpráva od mamky.."
Ahoj Jungkookie.. Omlouvám se, ale jak jsme jeli do nemocnice, tak nás potom zavolali akutně do Ameriky.. Musíme tam odletět už za hodinu, takže až se vzbudíš, tak máš na účtě nějaké peníze. Nevyváděj, moc mě to mrzí.. Nevím, kdy přiletíme, ale doufám, že to bude do Vánoc..
S láskou máma a táta.
Měl jsem opět ten stejný pocit.. Dost mě to zklamalo, protože i minule se něco podobného stalo a já byl na Vánoce sám..
Byl jsem sám i na Velikonoce.. Dokonce i na své vlastní narozeniny, protože oni pořád musí někam létat za prací.
"Děje se něco?" zeptal se Tae starostně a já zakroutil hlavou a zamrkal, protože se mi do očí vehnaly slzy.
"Notak.. Co se děje?" podal jsem mu mobil a on si povzdechl, když si to přečetl.
"Minule na Vánoce se nevrátili.. Až týden po Novém roce.. Teď to bude myslím si že asi stejný.." řekl jsem s ironickým úsměvem a pak jsem se zvedl.
"Teď sám nebudeš.. Přijdeme s klukama a-"
"Vy máte svou rodinu.. Musíte být s rodinou a já.. Já si vystačím sám.."
"Slibuju, že přijdu." najednou mě objal zezadu a já se rozbrečel.
Otočil si mě čelem k sobě a objal pořádně. Objetí jsem mu tentokrát oplatil.
Opravdu nebudu sám..?
----
Taak, jak jsem řekla tohle věnuju tobě @llbtsfangirlfv ^^
A samozřejmě i všem ostatním! ^^
ČTEŠ
One of Seven - Taekook, Namjin, Yoonminseok
Fanfiction<Dokončeno> Sedm chlapců, cítící k sobě navzájem nenávist jsou zpečetěni osudem. Vesmír je vybral na ochranu světa a daroval jim moc. Jenže nejsou sami, jsou jedni ze sedmi skupin lidí s podobnou mocí, toužící po pomstě a bojích. Zvládnou to...