38. Kapitola

1K 128 21
                                    

Taehyung se odtáhl a zadíval se mi do očí.

Moje oči byly trošku červené od slz, které mi stihly stéct. 

"Nebudeš sám, slibuju.." zašeptal a dal mi pusu na čelo.

Začal jsem se červenat a potom mi zakručelo v břiše.

"Tak pojď, uděláme si nějakou snídani.. Já pak.. Pak p-půjdu, stejně jdeš s J-jiminem na to.. Rande.." řekl nějak divně a já přikývl a po snídani jsem se nějak oblékl. 

"Tak teda.. Zatím ahoj." rozloučil jsem se s Taem na zastávce, kde Tae nastoupil na autobus a já vyšel za Jiminem. Po cestě jsem se rozhodl ještě koupit nějakou menší čokoládu, protože květinářství bylo zavřené.

"Už jdu!" zakřičel Jimin, když jsem zazvonil.

Vyšel nádherně oblečený.. Černé upnuté kalhoty, zastrčená bílá košile, modré sako a motýlek.

"Jsi nádherný.." vydechl jsem, přičemž jsem z úst vypustil jemný obláček kvůli mrazu.

"T-ty taky.." řekl mi lehce stydlivě a pozval mě dál.

Má opravdu pěkný domeček.

"Ahoj! Já jsem Jiminova mamka, doufám, že se budete bavit chlapci." přišla za mnou žena opravdu mladě vypadající a za ní byla malinká holčička.

"Samozřejmě. O vašeho syna se postarám, to se nebojte." usmál jsem se na ní a Jimina chytil kolem pasu a přitáhl si ho k sobě.

Bonbonieru jsem mu položil tam, kam ukázal a potom, když jsem mu pomohl do kabátu, tak jsme vyrazili do jedné restaurace, která je opravdu dobrá.

"Kdopak byla ta malinká holčička?" zeptal jsem se, když jsme si objednali a Jimin se hřejivě usmál.

"Moje malá sestřička. Jsou jí 4." začali jsme se bavit o různých věcech a hodně jsme se poznali.

Popravdě Jimin se mi líbil. Byl roztomilý, hezký a chytrý. Přeci jen.. Je to prezident rady ve škole, takže se ani nedivím.. Všechny holky kolem jeho tečou, což vlastně můžu říct o každém klukovi v našem 'klubu'.

Po jídle jsme se ještě prošli parkem, kde byla lehčí námraza.

"Hlavně neuklouzni." zasmál jsem se a Jimin se začal chovat jako dítě, takže se klouzal, jenže když mu to podklouzlo, tak se málem přizabil.

"V pohodě?" chytil jsem ho včas a on se normálně postavil.

"Jo.. Děkuju.." zašeptal a chytil mě za ruku.

"H-hrozně ses m-mi líbil už od z-začátku.." řekl stydlivě a sklopil pohled.

"M-mám tě r-rád Jungkookie.." vydechl a já se pro sebe usmál..

"Já tebe taky Jiminie.." chytil jsem mu bradu a pozvedl jí tak, aby se mi díval do očí.

Potom mě políbil opravdu hodně procítěně a já si ho za pas přitáhl k sobě blíž. Ruce mi obmotal kolem krku a jednou rukou si pohrával s mými vlasy.

Když jsme se od sebe odtáhli, tak jsem mohl vidět jeho rudou tvář.

Proč jsem ale na zlomek vteřiny viděl Taehyunga..?



Co se to se mnou děje...

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat