Evropani byli nuceni spadnout na zem, ze které se ale pomalu dostávali opět na nohy.
Stačila jedna jiskra, která vyšla z prstů vůdce a celá síla byla pryč.
Ellie a Emily se snažily dělat co nejvíce, ostatní děvčata jim šla ze zad. Pár Evropanů se pozastavilo a bojovali s holkami, tři chlapci běželi pořád za kluky, kteří právě deaktivovali své skrýše.
"Chime, teď!" zakřičel Jungkook a Jimin jen přikývl a udělal tu největší planoucí kouli, kterou vystřelil proti vůdci. Jin jen sledoval Jungkooka, který mu dal akorát náznak, že má začít on.
Jin vytvořil dá se říci, tornádo, které se spojilo s Joonovo silou země, která se v ní rozdrtila na kousky kamínků, jenž byly vyslány proti vůdci, který to tentokrát nestihl ubránit a byl vcucnut do tornáda.
"Thome!" zakřičel jeden z Evropy a sledoval tornádo, jak postupně mizí.
Najednou ten vůdce vylezl, s úšklebkem na tváři a v ruce měl zmenšené tornádo, které vytvořil Jin.
"Nemyslíte si, že je to plýtvání sil?" zasmál se a Jungkook začal shromažďovat svou sílu.
Byl úplněk, takže mu to dodávalo sílu, Taehyungovi celkem taky, jelikož byla noc, takže oba dva byli silní.
Jin a Joon se postarali o jednoho kluka, který byl po boku toho vůdce a Jimin, Yoongi a Hoseok se zase postarali o toho druhého.
Děvčatům docházely síly a teď byla řada na Yinu a Yangu.
Jungkook udělal kouli, ze které se jiskřilo, byla to 'světelná energie', do které Taehyung vložil něco málo z té temné energie.
Jungkook to potom vytvaroval tak, aby tím dokázal rozhodně trefit vůdce Evropy, což se i stalo.
Jenže vůdce to ustál, nic mu to neudělalo a tak se chlapci zděsili, protože tohle bylo něco, co jim mělo dát navrch..
Ale nedalo..
----
Hihi, takže..
Kdo si myslí, že ten VÁŠ.. Opakuji VÁŠ Béčkový konec je Happy a kdo Sad :)
Já už to mám napsané, hehe a je to pěkný ^^ :)Jinak, pokud někdo chce další kapitolku, tak mi to rozhodně napište ^^
Moc nám toho nechybí ^^
ČTEŠ
One of Seven - Taekook, Namjin, Yoonminseok
Fanfiction<Dokončeno> Sedm chlapců, cítící k sobě navzájem nenávist jsou zpečetěni osudem. Vesmír je vybral na ochranu světa a daroval jim moc. Jenže nejsou sami, jsou jedni ze sedmi skupin lidí s podobnou mocí, toužící po pomstě a bojích. Zvládnou to...