31. Kapitola

984 130 18
                                    

"Jun-" začal Jimin a jemně mi stiskl ruku a já svůj pohled přesunul na naše ruce.

"Jsme doma!" zakřičela mamka přes celý dům a já odtrhl oči od našich rukou.

"Páni, čekala jsem větší bordel!" zasmála se máma, když viděla, že je tu komplet uklizeno.

"Jo, uklidil jsem taky trošku." zasmál se Jin a podrbal se na zátylku a máma ho hned brala za tváře a pochválila ho.

"Jungkookie?" oslovil mě Jimin a já se na něj podíval.

"Copak Chime?" jeho tváře nabraly lehce růžový odstín a já polkl nad tím, co se mi snaží říct.

"U-umm.. Šel.. Š-šel by jsi se mnou z-zítra na oběd?" sklopil pohled a já se zarazil. Viděl jsem Taeho jak se opět plazí po Yoongim a tak jsem zatřepal hlavou a ukazováčkem jsem zvedl Jiminovo bradu.

"Rád." vřele jsem se usmál a on mi zářivý úsměv oplatil. 

Chvilku se mi díval do očí a potom se ke mně nahnul a políbil mě na tvář.

"Tak zítra bys mě mohl vyzvednout u mě doma ve 12?" zeptal se stydlivě a já přikývl.

"Dobře." hned mě objal a já ho objal nazpátek. 

Proč to vůbec dělám..?

Však jsem řekl, že ho beru jako kamaráda..

Zatím jsme si hráli hry a nebo povídali s Joonem a Jinem. Jimin se bavil s Hoseokem a Yoongi s Taehyungem. Jak jinak..

Po obědě už Joon, Yoongi, Jimin a Hoseok museli jít a tak jsem zůstal doma jen já, Jin a Tae..

"Tak.. Co budeme dělat?" zeptal se Jin, když jsem zavřel dveře a rozloučil se s odcházejícíma.

"Nevím.. Můžeme si něco zahrát? Nebooo.. Se na něco podívat?" řekl jsem návrhy a Jin si jen povzdechl.

"Co někam zajít? Je hezká podzimní sobota, tak se můžeme jít projít třeba k jezeru." navrhl Tae a já souhlasil a to samé Jin.

Oblékli jsme se a já se rozloučil s rodiči, kteří stejně museli ještě jít do práce. Šli jsme asi hodinu k jezeru a tam jsme si povídali a hlavně jsme blbli, protože bylo náledí a celkově zima, ale sníh ještě nebyl.

"Kluci, tak-" Jin to nestihl doříct, protože mu někdo zavolal na mobil.

"Hned jsem tu." řekl Jin a zvedl hovor.

Chvilku jsme tam stáli v tichosti a když jsem se chtěl na něco zeptat Taeho, tak nás vyrušil Jin.

"Kluci sorry, ale musím jít domů.. Uvidíme se pozítří ve škole?" přikývl jsem a zamával mu.

"Ahoj Kookie, ahoj Taetae." Tae jen protočil očima a pozdravil ho nazpátek.

Začalo se stmívat a když už jsme neviděli Jinovo siluetu byli jsme úplně sami..

My dva.

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat