27. Kapitola

1K 121 25
                                    

Najednou se jeho pohled střetl s mým a rychle se odtáhl.

"Oh, Jungkookie je ti líp? Prý ti bylo špatně." přišla ke mně mamka, která si mě všimla díky Taeho pohledu směřující na mě. Což si všimli všichni.

"Je mi už fajn no." odsekl jsem a došel do kuchyně, kde jsem si nalil džus.

"Hrajeme tu flašku, nechceš se přidat?" zeptal se Hobi a já zakroutil hlavou.

"Notáák. Připoj se!!" zakřičel se smíchem táta, když viděl můj pohled a tak jsem protočil panenkami a sedl si mezi mamku a tátu.. Takže naproti Taemu, jasný..

On vypadal dost zamyšleně, takže si nevšiml toho, že na něj padla lahev. 

"Tae!" zakřičel po 3. Jin a ten se rychle probudil a začal říkat co.

"Úkol nebo pravda?" zeptal se Joon, na kterého ukazovala ta druhá část flašky.

"Pravda.." zašeptal Tae a Joon se ušklíbl.

"Co jsi právě teď cítil?" řekl zvláštním tónem Joon a Tae se na něj rychle a nevěřícně podíval.

"U-umm.. N-nic.." zakoktal se Tae a já si pouze k sobě přitáhl nohy a bradu si položil na kolena.

Sledoval jsem tohle divadlo.

"Nelži!" zasmál se Jin a Tae zrudl.

"L-líbilo se mi to, nic v-víc.." celou dobu jsem sledoval Yoongiho výraz, na kterém se objevil velký úsměv.. Nikdy jsem ho neviděl takhle šťastného.

"I mně." řekl Yoongi a s Taem se na sebe podívali.

"Mám tě rád Tae." řekl Yoongi Taemu a ten ztuhl.

"I-i já tebe.." zakuňkal Tae a pak se Yoongi nahnul k němu, pozvedl mu bradu a políbil ho.

Opět ve mně něco prasklo.. Bolelo to..

Nevím proč.. Ale nechtěl jsem se na to dívat a tak jsem pohled přesunul jinam. 

Když se od sebe odsunuli, tak jsem slyšel ještě to, jak se dali dohromady.. Bylo to nekonečné a najednou se opět točilo a padlo to na mě.. Super.. Yoongi mi zadává..

"Úkol nebo pravda?"

"Úkol." řekl jsem ihned, protože pravdu jsem nechtěl už jen kvůli tomu, že by se mě mohl zeptat, proč jsem se takhle tvářil a takovéhle blbosti.

"Polib Jimina." řekl s úšklebkem na tváři a já vytřeštil oči.

"Musím?" řekl jsem poraženě a všichni přikývli. Jimin ten se jen andělsky usmál a nahnul se ke mně, což jsem udělal i já a nakonec jsme spojily naše rty. Nečekal jsem, že se připojí tak vášnivě a i když jsem si řekl, že se hned odpojím, tak jsem ho líbal dál a on s radostí spolupracoval.

Cítil jsem na sobě pohled..

Ale tak to je jasné, když tu je dalších 7 lidí, že.. 

----

Takže Jikook a Taegi se nám trošku popletly, nemyslíte? ^^ 

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat