74. Kapitola

933 135 40
                                    

"Kooku, já nechtěl! Nechtěl jsem mu ublížit.. Já ho p-prostě nemiluju..." řekl Joon ihned a ustoupil ode mě.

"Tak proč si to udělal?! Lžeš sám sobě!! To, že k Jinovi nic necítíš?!!! BLBOST! Vidím, jak se na sebe díváte, jak se spolu bavíte!! Tak už přestaň kurva lhát!!" napřáhl jsem se znova a on se na mě vyděšeně podíval.






Neudělal jsem to..


"Já být tebou, tak se kurva seberu! Protože k Jinovi cítíš hodně citů a já vím, že to možná teď nechápeš! Já to taky nechápal s Jiminem a Taem! Jenže Jimina jsem měl hlavně kvůli tomu, že mě děsila ta přitažlivost k Taehyungovi! To samé máš ty s Jinem! A podíval se teď.. Jsem s Taem, miluju ho a jsem šťastný! Měl bys to všechno napravit.. A hlavně si uvědomit, že tím někomu kurva hodně ubližuješ." řekl jsem už na konci více v klidu a dal Joonovi lehký pohlavek.

"Debile, málem bych tě zabil, kdybych se neuklidnil." prskl jsem po něm a strčil ho, aby si sedl na lavičku.

"J-já.." začal Joon a zhluboka se nadechl.

"Nevím, pokud něco k Jinovi cítím.. Vím jen to, že celý život jsem na holky, nikdy se mi nelíbil kluk.. A teď.." 



Bylo ticho..

"A teď?"

"Teď nevím.. Jina znám od malička.. Je to můj spolužák.. Můj kamarád a prostě.. Jo, je hezký, chytrý a-ale nevím, pokud si s ním dokážu něco začít.." zamumlal a já si povzdechl.

"Na to musíš přijít ty sám, ale prvně si uvědom co děláš.. Ta pusa pro Jina znamenala hodně a teď se tam složil, nechce nic jíst COŽ JE DIVNÝ, ale doufám, že Tae do něj nacpal alespoň ty sušenky.. Měl bys tam jít, omluvit se a zkusit to napravit AŽ si uvědomíš, co k němu cítíš.. A hlavně mu to musíš vysvětlit.. On to pochopí, jenom se musíš vzchopit.." 

"Hoseok měl pravdu.." zasmál se lehce Joon.

"Co? V čem?"

"Jsi leader celého klubu.. Máš schopnost nás všechny zkrotit.. Uklidnit a čím víc sílí naše síla, tak i ta tvá.. Ty si jí samozřejmě vždy zvětšuješ svým tréninkem, který si ještě nepodstoupil, že?" 

"Ne.."

"No, máme v plánu zítra něco zkoušet, tak.. Měl bys jít taky.." 

"A co Jin?" zeptal jsem se a on si povzdechl a začal přemýšlet.


Bylo ticho pár minut a po chvilce se rozhodl.





"Pomoz mi to napravit s Jinem.. Ta pusa nebyl omyl.. N-náhodou se mi to líbilo a já.. Chci s ním být.. Chci to zkusit..."

----

Hahh, je tu někdo, kdo chce další část? :D

A klasika.. Ten, kdo jde spát -> Dobrou noc ^^

Ten, kdo si to čte a je ráno -> Dobré ráno ^^ :D Že @Dark_Ness007   :D 

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat