Začal se zvedat s jeho rty na těch mých a bez rozpojení jsme se záhadným způsobem dostali až ke mně do pokoje, kde jsem ho hodil na postel.
"Jsi si jistý?" zeptal jsem se a až teď jsem si uvědomil..
Měl jsem sex i s holkou i s klukem.. Vyzkoušel jsem si být ten nahoře i dole, takže takový problém není..
Ale.. Doufal jsem uvnitř sebe, aby to nebylo jeho poprvé..
"Jo, chci tě.." zatáhl mě za kravatu, která byla jako doplněk k mému obleku na ten oběd.
Začal mi jí rozvazovat a u toho jsem mu přejel jazykem po spodním rtu a on mi ihned zpřístupnil vklouznutí mého jazyku do jeho pusy.
Sundal mi kravatu.. Potom sako, za kterém letěla i moje košile.
Šel na to nějak rychle.. Protože dolů letěly moje.. No už těsné kalhoty i s boxerkama.
"Chci tě.. Kookie, tak moc tě chci.." zavzdychal mi do rtů, když uchopil mého kamaráda a začal posouvat ruku dolů a nahoru. Skousl jsem mu ret a potom jsem se odtáhl a pomohl mu z jeho oblečení.
Byl rychle nahý a já ho začal líbat na krku, kde jsem dělal co nejméně výrazné značky, ale samozřejmě tam šly vidět i ty větší, které jsem chtěl, aby všichni viděli.
Značky jsem dělal po celé jeho hrudi a po celém jeho bříšku. Svíjel se pode mnou slastí, protože jsem ho začal připravovat a to, když jsem narazil třemi prsty na jeho místečko, tak ho dovedlo k šílenství a povalil mě pod sebe.
Bez rozmýšlení dosedl až po kořen a čekal maximálně 10 vteřin a potom se začal zvedat a dosedávat.
"Ahh.. J-jimine.. N-neblázni, bude t-tě to bolet.." říkal jsem mezi vzdychy, když jsem své ruce přesouval na jeho boky, za které jsem ho držel a dělal tak jeho dosedy více tvrdšími.
"Mám to rád tvrdě.. Daddy~" zavrněl mi do ucha a potom tvrdě dosedl.
Neudržel jsem se a tak jsem ho prudce přehodil pod sebe a začal rychle, tvrdě a bezmilostně přirážet.
"J-jo p-přesně ta-tak! A-ah, tam!" začal vzdychat přes celý barák..
Vzpomněl jsem si na ráno, jak mě dostala ta blbá zpráva..
Mé ruce se přesunuly opět na jeho boky, do kterých jsem zaryl své ruce a dopomáhal si, aby přírazy byly ještě víc prudší, pokud to vůbec šlo.
Po chvilce jsem svou pravou rukou začal klouzat po Jiminovo kamarádovi a on se po několika vteřinách udělal a s ním i já do něj.
Oba jsme zrychleně dýchali a byli úplně vyřízený. Leželi jsme vedle sebe, ale musel jsem ho vytáhnout do koupelny, jenže když jsem ho zvedl a on se postavil, tak sykl.
"V pohodě?" zeptal jsem se ho a on přikývl.
"Jen jsem nevěděl, že jsi tak.. Mm~ dobrý.." zasmál se stydlivě a šel prý udělat nějakou večeři.
Já se šel vysprchovat a při stékání vodních kapek na mé tělo jsem zavřel oči a viděl jeho..
Taehyunga..
Až teď mi došlo to..
Že jsem sice měl sex s Jiminem..
Ale ve své hlavě jsem měl sex s Taehyungem..
Co to se mnou je..?
----
Omlouvám se za to, že to bylo urychlený, ale je to pouze část, která se mi hodila do děje a tak prostě to tam muselo být. ^^
Snad to tolik nevadí^^
ČTEŠ
One of Seven - Taekook, Namjin, Yoonminseok
Hayran Kurgu<Dokončeno> Sedm chlapců, cítící k sobě navzájem nenávist jsou zpečetěni osudem. Vesmír je vybral na ochranu světa a daroval jim moc. Jenže nejsou sami, jsou jedni ze sedmi skupin lidí s podobnou mocí, toužící po pomstě a bojích. Zvládnou to...