50. Kapitola

947 133 34
                                    

Taehyung

"Yoongi počkej prosím!" zakřičel jsem a dohnal konečně Yoongiho, který byl dost naštvaný.

"Nebudu poslouchat takové kecy." kopl do sněhu a já ho chytil za ruku.

"Podívej se na mě.. Všechno bude v pohodě, já m-miluju tebe.. Jasný?" lehce jsem se zakoktal, ale to nejspíš nějak nezaznamenal a tak přikývl a rozešel se k němu domů.

Celou cestu jsme byli úplně ticho a když jsme vešli přes práh domu, tak silně zabouchl dveře a přisál se mi na rty.

Popravdě, vůbec jsme nezašli dál než k nevinným polibkům, takže mě to lehce znepokojilo.

Začal mi sundavat bundu a sobě taky.

Najednou se z mých rtů přesunul na krk, kde si začal vytvářet značky. Mé ruce byly položené na jeho ramenech a občas jsem je více stiskl.

"Mmm~" vydal jsem ze sebe, když jednou rukou vplul pod mikinu a rovnou i pod tričko.

Svými prsty lehce mnul jednu bradavku, přičemž mi pořád vytvářel až moc viditelné značky na krku. Odtáhl se a sundal mi i mikinu s tričkem. Sundal i své horní oblečení a dotáhl mě do jeho pokoje, kde mě položil na postel, sedl si na mě obkročmo a začal mě líbat na hrudi, což se mi líbilo.

"Máš úžasné tělo.." vydechl a přisál se mi na bradavku. Různě ji sál a já mu vpletl ruku do vlasů, za které jsem občas zatahal.

Hrál si na mé hrudi dost dlouho a když ho to přestalo bavit, tak šel níž, kde dělal taky své značky. 

"Nějaký majetnický.." zasmál jsem se lehce a ucítil na své kůži jeho úsměv.

"Musím být, aby vesmír viděl, že jsi můj.." zašeptal a začal mi sundavat kalhoty, ale boxerky mi nechal. Najednou si sedl a já byl na jeho klíně, kde jsem cítil jeho dost bolestivý problém. Jeho ruce sklouzly po mých zádech na můj zadek, který stiskl a mnul ho v rukách a při tom mě líbal na rty a hrál si s mým jazykem. Najednou se zhoupl a mě to donutilo vzdychnout jméno..



Jenže..



Ne jeho...




"K-kookie~.."

----

Haha, odteď se vše u Taegiho podělá aaaa tak ^^ Dobrou noc těm, co už půjdou někdy teď spát.. Já mám zítra divadlo, hrůza.. Doufám, že budete mít lepší den jak já :D 💜

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat