"Tak jakou si dáš?" zeptal se mě Tae a já si dál prohlížel nabídku.
"Asi.. Napůl šunkovou a napůl sýrovou, ty?"
"Taky." usmál se na mě a já mu lehký úsměv opětoval.
Řekli jsme, co chceme a mezitím, co nám dělali pizzu, tak nám přinesli nápoje.
"Mamka se po tobě ptala.. Kdy tam prý zas budeš a tak.. Jo a pozdravuje tě." zasmál jsem se a napil se svého pití.
"Jo, taky jí potom pozdravuj.. No, nechci rušit a tak.. Ehh~" bylo takové blbé trapné ticho.
"V pohodě, náhodou jsem si to s tebou užil.." potom mi došlo, jak blbě to vyznělo. Jeho líčka se zbarvila.
"Ty hry.. A tak.." díky bohu nám přinesli pizzu a tak jsme začali jíst a povídat si normálně.
"Myslím si, že-" najednou mi začal zvonit mobil, tak jsem to nedořekl a zvedl mobil.
"Ahoj Jungkookie, je tam někde s tebou Taehyungie?" protočil jsem očima a podal jsem Taemu mobil.
"Ano?... Jo, samozřejmě.. Ale.. Nechci dělat přítěž... Dobře, zeptám se.... Děkuju... Nas-.. Ahoj.." hovor položil a podal mi mobil.
"Tvoje mamka chce, abych u vás ještě dneska přespal.." zasmál se a já si mohl všimnou jeho opět narůžovělých tváří..
Rozto-
Vážně..? Nenenenene.. Nemysli tak..
"Áááh, tak.." řekl jsem jako jediné a on si povzdechl.
"Já vím, nechci rušit."
"Nene, v pohodě, jen mě to ani nepřekvapilo.." zasmál jsem se a Tae se vřele usmál.
"Tak dneska tě porazím víckrát než ty mě minule!" teď vypadal jak dítě, takže jsem se začal smát a Tae taky.. Málem nás vyhodili, ale to už jsme platili a vyráželi ke mně, protože Taeho rodiče to prý dovolili a tak nás čekala cesta ke mně, kde si s námi povídali rodiče a hráli jsme nějaké deskové hry a takové ty hry pro sudý počet jako aktivity.. Bylo to hustý a najednou, když Tae měl předvést mojí mamce gay pár (protože spolu byli v týmu).. Tak si mě přitáhl a políbil na tvář. Byli jsme oba úplně rudí a máma a táta se začali šklebit a nevím co ještě, ale já z toho měl málem infarkt. Oba dva už dávno vědí o mé orientaci, takže je to v pohodě.. Ale...
To mi vážně dal pusu na tvář..?
----
Že by se to troošičku rozjelo?
Ne tak rychle..Hih~ ^^
ČTEŠ
One of Seven - Taekook, Namjin, Yoonminseok
Fanfiction<Dokončeno> Sedm chlapců, cítící k sobě navzájem nenávist jsou zpečetěni osudem. Vesmír je vybral na ochranu světa a daroval jim moc. Jenže nejsou sami, jsou jedni ze sedmi skupin lidí s podobnou mocí, toužící po pomstě a bojích. Zvládnou to...