"Co tu děláš?" zeptal jsem se překvapeně a on se otřepal, protože začalo foukat ještě víc a jelikož to bylo opravdu moc, tak se muselo někde otevřít okno.
"Nemohl jsem usnout, tak jsem se šel podívat, pokud spíš.." řekl, když šel se mnou dolů zavřít okno, které bylo úplně dokořán.
"To je divný.. Zavíral jsem ho a otevřít samo se nemůže.."
"Já to nebyl.."
"Já taky ne.." řekl jsem a začal se rozhlížet po domě.
Že by sem někdo přišel a nic tu neudělal..? Toho bychom si snad všimli ne?
Když Taehyung prohlédl horní část domu a já spodní, tak jsme si utvrdili fakt, že tu opravdu niko není kromě nás.
"Kde jsou vůbec tví rodiče? Neměli být už doma?" řekl Tae, když viděl, že si beru do ruky mobil.
"Jdu jim zavolat.." přiložil jsem si mobil k uchu, ale nic..
Není signál?
"Máš signál?" podíval se na svůj mobil a zakroutil hlavou.
"Musel to udělat ten vítr.. No, tak.. Co teď? Jsem unavený, ale neusnu.." řekl Tae a já začal přemýšlet. Zívl jsem si a tak jsem se rozešel prostě do svého pokoje.
"No.. Třeba usneme, když budeme vedle sebe.." plácl jsem bez rozmyšlení a potom mi došlo, co to je za kravinu.
"Ale pokud-"
"Ne, to je v pohodě.. Napadlo mě to taky." usmál se hřejivě a já s lehce narůžovělými líčky si lehl na část postele a na tu druhou si lehl Tae.
Začala tu být větší zima, ale okna byla zavřená a průvan nebyl.. Tae se klepal víc jak já, tak jsem se zvedl a donesl 2 svetry.
"Díky.." zašeptal a oblékl si svetr.
Po chvilce, když zima neustávala, tak jsem se lehce přišoupl k Taemu.
Nevím proč, ale prostě mě napadlo, že..
Že by mě mohl zahřát..?
Když jsem se chtěl přišoupnout víc, tak mě sám chytil kolem pasu a přitiskl se na mě, načež si hlavu položil na můj hrudník.
"P-promiň jen.. Je m-mi zima.." zakoktal a já si ho k sobě přitáhl blíž.
"Nevadí mi to.." zašeptal jsem a konečně mi začínalo být teplo a já usnul..
V náručí Taeho..
----
Tak jo, jak si užíváte Vánoce? ^^ Můžete se mi pochlubit, co jste dostali ^^ A jak se vám líbí tenhle příběh? Pokud mě chcete zkritizovat, tak jen do toho budu ráda, když mi napíšete UPŘÍMNÝ názor ^^ Čím víc názorů tím víc mě to potěší ^^
ČTEŠ
One of Seven - Taekook, Namjin, Yoonminseok
Fanfic<Dokončeno> Sedm chlapců, cítící k sobě navzájem nenávist jsou zpečetěni osudem. Vesmír je vybral na ochranu světa a daroval jim moc. Jenže nejsou sami, jsou jedni ze sedmi skupin lidí s podobnou mocí, toužící po pomstě a bojích. Zvládnou to...