"To je úžasné!" řekl jsem a nasál jeho vůni.
Asi se to mohlo zdát divné, ale já byl fakt hrozně rád, takže jsem ho přímo drtil v objetí.
Jimin si odkašlal a když jsem se odtáhl a otočil na Jimina a Hobiho, tak Jimin vypadal naštvaně a Hobi se usmíval jako sluníčko.. Klasicky, ale teď jsem v tom viděl i úšklebek.
"No, tak dost.. Uhh, máme čtvrt hodiny, potom je první zkouška." řekl Jimin a já se zamračil.
"Kdy to říkal učitel?"
"Oprava, trenér... A zatímco ty ses tu asi 10 minut objímal s Taehyungem." prskl po mně a já vykulil oči.
"10 minut?! Však to bylo jen pár vteřin, co vyvádíš..?" řekl jsem opatrně a i Hoseok se do toho vložil.
"Ne fakt, objímali jste se hrozně dlouho." zasmál se a Taehyung a zamumlal ten tiché, že má stejný pocit jako já.
Nechali jsme to být a začali si všichni povídat, kromě Jimina. Ten byl zabraný do mobilu a tak jsem si prostě povídal s Taem a Hobim.
"Tak fajn, do dvojic!" rozkřikl trenér a my se postavili.
"Fajn, Jimin a Hoseok budou mít úplně stejné kroky jako Chanyeol a Yugyeom.. Jungkook a Taehyungem budou mít ze začátku stejné, ale budete mít poté i své kroky.. Budou o něco těžší, ale vybral jsem vás dva, protože tam jde vidět propojení, máte stejné pohyby a zároveň tak odlišné, že se k sobě hodně hodí." řekl trenér a já jen přikývl a začal se dívat na kroky, které máme všichni stejné.
Měli jsme takhle trénink asi 2 hodiny a poté jsme mohli jít domů. Jimin se někam vypařil, Hoseok ještě zůstal a pracoval na krocích a já s Taem jsme se akorát převlékli.
"Tae mohl bys počkat venku? Musíme spolu nakoupit a já teď ještě potřebuju skočit do té místnosti, kde jsem občas čekal na ten sraz. Nechal jsem si tam nedávno blok, tak počkáš?"
"Jo jasně, jen makej.." usmál se a já přikývl a rozešel se směrem k té místnosti. Bylo to o patro výš a ještě k tomu přes několik chodeb.
Pár metrů před tou místností jsem slyšel tiché zvuky, tak jsem tam vešel a to, co jsem tam viděl..
Jimin bez trička..
Bez kalhot..
Jen v boxerkách, ve kterých měl DOST jasně viděl problém..
Ležící na stole a ke rtům byl přisátý polonahý Yoongi mezi Jiminovo nohama, který měl Jimin obmotaný kolem Yoongiho pasu.. Jen s tím rozdílem, že on na sobě měl alespoň i ty kalhoty..
----
hAHAHhaHA
*evil laugh*
Jak se máte? Doufám, že máte lepší den než já, ale tohle mi snad náladu zlepší ^^
ČTEŠ
One of Seven - Taekook, Namjin, Yoonminseok
Fanfiction<Dokončeno> Sedm chlapců, cítící k sobě navzájem nenávist jsou zpečetěni osudem. Vesmír je vybral na ochranu světa a daroval jim moc. Jenže nejsou sami, jsou jedni ze sedmi skupin lidí s podobnou mocí, toužící po pomstě a bojích. Zvládnou to...