46. Kapitola

933 142 21
                                    

Šli jsme zasněženou cestou, párkrát jsme se každý málem zabili kvůli náledí, ale byla to sranda.

"JUNGKOOKU POZOR!" zakřičel Joon a pak jsem ucítil extrémně nepříjemný...



















Sníh za krkem..

Otočím se a za sebou vidím Hoseoka se sněhem v ruce a úšklebkem.

"VÍŠ JAK TO STUDÍ?!" zakřičel jsem na něj a rozeběhl se za ním, přičemž jsem si vzal sníh a hodil to po Hoseokovi, jenže jsem trefil Jina.

"Jungkooku!" zakřičel Jin a začal ze sebe sundavat sníh, jenže za nim byl Joon se sněhem v ruce, který po něm hodil.

Jin vypadal, že asi všechny zabije.

"Tak to vůbec!" zakřičel Jimin a hodil po Taehyungovi sníh, když si všiml, že to chce hodit po mně.

Yoongi tam jen stál v klidu, jenže když Hoseok k němu chtěl přiběhnout, tak mu to nějak uklouzlo a on spadl s Yoongim do sněhu.

"Tyvole, co děláš?!" řekl naštvaně Yoongi. 

Všichni jsme byli potichu, ale potom se Yoongi začal smát.

Zvedli jsme ho a pomohli těm dvěma, aby se oprášili.

Po cestě už bylo všechno v pohodě, jen když Joon padal, tak se chytil za značku, kterou urval...



Nepochopím...

Konečně jsme byli před kavárnou, která byla celá narvaná, kromě jednoho stolu pro 8 lidí, tak jsme tam došli, protože tam byla ta stará paní.

"Oh, chlapci něco teplého si objednejte a potom začneme." řekla když nás viděla a my jsme se všichni nějak posadili.

"Takže Jungkookie, Taehyungie. Kdo z vás je leader?" zeptala se nás, když už jsme měli objednáno a já se s Taem na sebe podívali.

"Jak jako leader?"

"Vy opravdu nic nevíte? To, že váš 'klub' má své vysvětlení?" zeptala se šokovaně, ale i tak s úsměvem na tváři.

"Tak dobrá.." řekla, když jsme všichni začali kroutit hlavou.

"Na světě je 7 klubů po 7 lidech.. Každý klub je z jiného kontinentu." začala a všichni jsme poslouchali, což dokonce i Yoongi.

"Všech 49 lidí je obdařeno silou, elementem, říkejte si tomu jak chcete. To znamenají vaše tetování. Najdete to v knize One of Seven, co všechno znamenají. Ty základní jsou oheň, voda, země a vítr. Klasika, to zná každý, ne? No.. Těch 7 skupin lidí mezi sebou 'soupeří' kvůli síle, která je podle všech nejvzácnější.. Síla Bílého Draka.. Všichni mají své trenéry, jenže vy ne, což mě zarazilo. Opaky se přitahují, to jste určitě slyšeli.. Takže například voda a oheň k sobě patří. Ti lidé se navzájem doplňují a tvoří jakousi.. Symfonii a rovnováhu-"

"Kdo vůbec jste?" přerušil jsem jí a ona se zasmála.

"Jungkookie.. To si mě nepamatuješ? Jak by jsi taky mohl.. Víš.." odkašlala si a napila se ze svého čaje.









"Já jsem tvoje babička zlatíčko."

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat