Jinovy dlaně držely Joonovu tvář a Joonovy ruce zase svíraly pevně Jinovy boky.
Když se od sebe odtáhli tak ho Joon objal.
"Omlouvám se.. Zachoval jsem se jako idiot..." zamumlal Joon a Jin se zasmál.
"Jako pěkně velkej idiot.. A teď vypadni, jsi v mé kuchyni.." řekl Jin a odstrčil ho do obýváku.
"Dáme si jídlo a potom trénovat no né?" zeptal jsem se a všichni tedy přikývli.
Taehyung s Hoseokem pomáhají Jinovi s jídlem, Joon si čte a já přemýšlím o tom, co mi řekl Tae.
"Yoongi, Jimine, pojďte sem prosím." řekl jsem a oba dva se zvedli s překvapeným výrazem.
"Hele, nechci tu nějak bourat tu naší partu, takže.. Chci se omluvit za přehánění a chci, abyste věděli, že je vše prostě už v pohodě.." řekl jsem a oba dva se usmáli, což je normální u Jimina, ale zvláštní u Yoongiho.
Oba dva mě objali a děkovali.
"Musíme být přece v pohodě.." zasmál jsem se a odtáhl se od nich.
Viděl jsem ten roztomilý a upřímný úsměv od Taeho, který jasně děkoval.
Já, Hoseok, Jimin a Joon jsme zatím procvičovaly různé elementy.
Jenže najednou se opět objevila pro nás už známá osoba.
"Ahoj Jungkookie.."
"Babi.."
"Musím ti říct ještě pár věcí.. Rozhodně toho moc nechápete.." došli jsme ke klukům, aby to slyšeli taky a posadili se.
"Yin a Yang.. Nejsou to jakoby.. Elementy.. Oba dva mají schopnosti jak vody, ohně, větru i země.. Samozřejmě do toho spadají i jiné elementy.. Kromě života, to je jedinečné.." Hoseok se pyšně usmál a posadil se rovně.
"Takže jsme mix všeho?" zeptal se Tae a babička přikývla tak nějak divně.
"Ano i ne.. Všechno se to samozřejmě dá lehce naučit, ale.. Je těžké to ovládat.. Musíte být silní psychicky, protože.. Podle toho, co uvnitř sebe cítím.. Zbývají 4 kluby.. Vy, děvčata ze Severní Ameriky, smíšení z Austrálie, chlapci z Evropy a vy.. Musíte být opatrní.. Kniha se dopisuje, když sílí Yin a Yang.. Musíte být obzvlášť vyrovnaní.. Jak vidím, tak už jste se dali dohromady tak, jak jsem vůbec celkově cítila.."
"Cítila?"
"Yin a Yang, když zemřou tvoří vesmír.." řekla a s úsměvem pokračovala dál.
"To já jsem vám takhle spojila duše.. Samozřejmě má na tom i zásluhu tvůj děda a celkově přitažlivost elementů... No spíš dědek než děda, kterej řekl 'je mi to jedno, jen ať nedopadnou jako ty bábo' potom se začal smát.. No a tak jsem mu dala pohlavek a potom mi to pořádně odkýval." zasmála se a já se zamyslel..
Tak rád bych se viděl i s dědou..
"Mohl bych vidět i dědu..?"
----
Tak oprava.. Top je Kook tady.. Ale nebojte se, jednou tam dám (snad) i Kooka jako bottoma.. :D Ale opravdu se sem hodí víc Kookie jako TOP 😂❤
ČTEŠ
One of Seven - Taekook, Namjin, Yoonminseok
Fanfiction<Dokončeno> Sedm chlapců, cítící k sobě navzájem nenávist jsou zpečetěni osudem. Vesmír je vybral na ochranu světa a daroval jim moc. Jenže nejsou sami, jsou jedni ze sedmi skupin lidí s podobnou mocí, toužící po pomstě a bojích. Zvládnou to...