73. Kapitola

910 133 41
                                    

"Shh, to bude dobré.. Já si s ním promluvím.." objal jsem ho a uklidňoval ho.. 

Najednou jsem viděl, že mi svítí tetování a něco mi říkalo, abych dal ruku na Jinovu hlavu, tak jsem to udělal a pod mým dotekem se vytvořila bílá barva a Jin přestal brečet.. Uklidňoval se..

"Co jsi udělal..?" pípl tiše Jin a odtáhl se ode mě.

"Nevím.. Prostě se mi to jen tak.. Objevilo v hlavě jako myšlenka.. Jako hlas, který mi řekl, abych to udělal..?" řekl jsem jako kdybych hádal a Jin si setřel tváře, které byly mokré od slz.

"Promluvím s Joonem.. Buď v klidu tady, lež.. Tae ti udělá čaj.." řekl jsem a vstal, jenže mě chytil za zápěstí.

"Jste roztomilý s Taem.. Přeju mu to.. Tak dlouho nebyl šťastný.." řekl s mírným úsměvem a já odešel taky s úsměvem na tváři.

"Tae prosím tě udělej Jinovi čaj a zkus najít ty sušenky, který si mi včera dával na uklidnění.." řekl jsem Taemu, který seděl potichu co nejdál od Jimina, který mu něco říkal, ale Tae ho neposlouchal.

"Dobře, kam jdeš?" Tae se postavil přede mě a já se usmál a rozcuchal mu vlasy.

"Jdu si jen něco vyřídit s Joonem, za chvilku jsem tu." usmál jsem se na něj a vtiskl mu na rty letmý polibek, který se mu ale nelíbil, tak si mě za zátylek přitáhl blíž a polibek prohloubil.

"Dívá se.." zašeptal jsem výsměšně a cítil, že se Tae usmál.

"Já vím.. Chci - mu ukázat - Že jsi jenom - Můj.." říkal mezi polibky a já přikývl a konečně se vydal za Joonem, který už obdržel mou zprávu, že se sejdeme v parku.

Asi po 15 minutách jsem došel do parku, kde už stál Joon. 

Vařila se ve mně krev.

"Jak si to představuješ?" řekl jsem naštvaně a on nechápal.

"Ublížil si Jinovi!" zakřičel jsem a chytil ho za mikinu, která šla vidět pod rozepnutou bundou.

"Já mu neublížil!"

"On tě kurva miluje a ty se tam cucáš s nějakou děvkou a potom mu ještě řekneš, že to, že jsi ho políbil byla velká chyba?!" tentokrát jsem mu mikinu pustil a potom..





Jsem mu uštědřil celkem silnou ránu do obličeje.

----

Takže smut.. Tae je top jo kdyby něco :D (A blíží se nám to:) ) 

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat