83. Kapitola

993 123 32
                                    

"Jungkookie~ Vstávej.." probouzel mě Taehyung a já se jen převalil na druhý bok.

"Noták.. Máš tu snídani.." zasmál se Tae, který si lehl za mě a natiskl se na mě. 

Jelikož ani jeden z nás neměl tričko kvůli vedru v noci, tak jsem cítil jeho tělo natisknuté na tom mém ještě intenzivněji.

"Jenom pět minut.." zamumlal jsem a otočil se k němu čelem.

"Copak, chceš se mazlit?" zasmál se Tae a objal mě kolem pasu, já si pouze položil hlavu na jeho hruď a ruku položil na jeho bříško.

Jeho ruka začala prohrabovat moje vlasy, tak jako to vždy dělám já.

"Jsi roztomilý.." zašeptal a já se usmál, což on nemohl vidět.

Moje ruka začala přejíždět po jeho bříšku, občas jsem ho jenom lechtal jemně konečky prstů a on se tiše hihňal.

"A-ahh, tam nee." zasmál se Tae, když jsem jemně přejel po jeho boku, kde byl hodně lechtivý.

Začal jsem tam přejíždět ještě víc a on se začal kroutit, tak jsem využil jeho nepozornosti a sedl si mu na klín obkročmo a moje ruce zůstaly na jeho bocích, kde jsem ho začal šimrat a co nejvíce lechtat.

"N-Neee, J-Jung-Kookie.." řekl udýchaně a chtěl mě svýma rukama zastavit, ale já mu je chytil a přišpendlil mu je nad hlavou.

Skláněl jsem se nad jeho obličejem a byl u něj tak blízko. Teď už jsem spíš svým tělem ležel na tom jeho, ruce pořád obě dvě špendlí ty jeho nad hlavou a s nepřetržitým očním kontaktem jsem se sehnul pro polibek, který mi s radostí oplácel. Ruce jsem mu pustil a přiložil mu je na tváře.

Aniž by přerušil polibek, tak se nadzvedl nejspíš lokty a hned co se posadil tak se mé ruce přesunuly za jeho krk, kde jsem je spojil a polibek prohloubil.

Jeho ruce se dotkly mých zad, po kterých přejížděl dlaněmi, ale potom udělal něco, co by mě ani nenapadlo..






Ruce se přesunuly na mé boky a začal mě lechtat stejným způsobem jako já jeho.

"N-nee, N-nech ahah- tohoo!" zakřičel jsem a začal pociťovat na tvářích slzy z toho smíchu a najednou někdo vešel do pokoje.

----

Můžu vás o něco požádat..?

Zkuste mi prosím zlepšit náladu jakkoliv a zahnat ty myšlenky, které mě zabíjí..

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat