47. Kapitola

979 132 39
                                    

"Cože..?" vydechl jsem překvapeně a šokovaně zároveň.

"Ano, tvoje máma.. Moje dcera tě nechtěla do ničeho prý tahat.. Nechtěla, aby ses stal tím vyvoleným.. Máš to po mně a po tvém dědovi.. Ach, jak já ráda vzpomínám na ty časy.." řekla zasněná a já si povzdechl.

Mrzí mě, že si tohle nepamatuju.. 

"No, ale abych to dokončila.. Tím, že eliminujete jiné kluby, nebo stačí i jen ty lidi, kteří mají tu sílu... Zhoršuje se to.. Temná síla se zvětšuje, pohlcuje schopnosti jiných a tím se zvětšuje.. Pokud zemřou všichni, včetně dvojice vyvolených, kteří mají samotní sílu draků.. Jungkookie.. Taehyungie.." řekl a podívala se na nás. 

Natáhla ruce a tím nám dala znamení, že jí máme podat ruce.

Vyhrnula nám rukávy.

"Yin.. Znamení světla.. Síla bílého draka je nic proti sílu Yinu.." řekla a pohladila mé tetování.

"Yang.. Znamení temna.. Síla temného draka je nic proti sílu Yangu.." najednou spojila naše ruce.

"Společně tvoří harmonii a tím mají neuvěřitelně velkou moc.. Jsou to jediný dva na celém světě.. Je až neuvěřitelné, že jste takhle blízko k sobě všichni.. Ostatní jsou zvláštně přehození.. Nestalo se něco, čím byste se všichni nějak spojili..?" zeptala se nás a všichni jsme se zarazili.

"Nemyslím si-" začal Jin, ale já ho přerušil.

"První den ve škole jsme se poprali. Všichni." řekl jsem a ona se zasmála.

"Tak to bude ono. Emoce se smíchaly, krev se smíchala. Takže se mi ukažte chlapci." 

Vyhrnuli jsme si rukávy, když jsme věděli, že tu nikdo kolem není.

"Takže... Oh, Jinie a Joonie.." řekla a všichni byli překvapení, že zná jejich jména.

"Jiminie, Hoseokie... a Yoongie? Krásná kombinace.." ušklíbla se a podívala se na nás s Taem.

"A nakonec vy dva... Vesmír vás vybral být spřízněnými dušemi, srdcem i hlavou. Hádám, že k sobě chováte všichni zvláštní city, ne?" usmála se a já se lehce zasmál.

"Ne.. Uhh.. Já jsem s Jiminiem, Yoongi hyung chodí s Taehyungem a.. No ostatní nic." řekl jsem s úsměvem na tváři a stiskl Jiminieho ruku, která byla v té mé.

"Chlapci.. Ale to by takhle být nemělo.. Tím pádem už vím, co se děje s tím počasím.." řekla trošku vyděšeně a začala se rozplývat.

"Nesmíte být proti vesmíru.. Musíte být tak, jak jste byli vybráni. A nezapomeňte nesmíte jít proti jiným skupi-" dál to nedořekla a rozplynula se.

"No.. To jsem nečekal.." vydechl Joon a já přikývl.


Já a Tae bychom měli být spolu..?



To je tak nespravedlivé..



Jak za nás někdo může rozhodovat..?



I tak, budu s Jiminem, miluju ho...









A nebo si to jen myslím..?

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat