82. Kapitola

976 121 23
                                    

Jungkook se svalil vedle mě udýchaný zpocený, takže jsme oba dva věděli, že si tu sprchu budeme muset dát znova.

"Tak.. Půjdeme zas do sprchy.." zasmál se Kook a já přikývl a pokusil se posadit, ale ostrá bolest v mém pozadí mi to ne úplně dovolovala.

"Notaak, přece tě nebolí ten tvůj nádhernej zadeček." řekl s úsměvem na tváři a já pouze nafoukl tváře a nechal se vzít do jeho náruče.

Oba dva nás umyl a já už byl tak vyřízený, že jsem se nechal i usušit a dokonce i obléct.

"Miluju tě víš to..?" zašeptal vedle mě a já si lehl na bok a zadíval se mu do očí.

"Já tebe taky.." opět jsme se líbali, ale tentokrát něžně..


Jungkook

Navzájem jsme si vyměňovali polibky a taktéž i city a všechno co jsme v tu chvíli chtěli.

Najednou jsme se odtáhli a on si opět dal hlavu na mou hruď a ruku kolem mého bříška.

"Taky jsi něco cítil..? J-jakože.. Chápeš.." řekl Tae a já nechápal.

"No.. Tvoje babička jednou říkala, že po.. Sexu se zpevní vazba mezi námi a už to nepůjde přerušit.. Je to něco jako slib, který nejde porušit.. Jsme k sobě vázáni a má se i znásobit síla.." řekl mi jako vysvětlení a já pochopil.

"Jo to vím.. A popravdě.. Nevadí mi to a to vůbec, protože tě miluju a stejně bych tě nechtěl opustit.." s tím jsme si vyměnili pár polibků a šli spát.

S tím tvorem spícím na mé hrudi se mi usínalo hrozně dobře, takže jsem do pár minut byl úplně tuhý.

----

Dneska jako vážně jsem vydala tolik kapitol..? :D Jakože přesněji 8 kapitol..? :D A mám ještě 16 předepsaných..? :D 
Jejky<3 :D

Jo a tenhle příběh bude mít opravdu více jak 100 kapitol :DD

Děkuju za neustálou podporuuu, jste zlatíčka ^^

Už tu bude 15k přečtení, yeeey! :3

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat