"Oh Taehyungie.." vydechl, když jsem se lehce otřel o jeho přirození ještě jednou a silněji.
Jeho ruce se začaly přesouvat až na mé stehna, po kterých přejížděl lehce a občas je stiskl.
Najednou jenom rukou zavadil o mé přirození a já překvapeně trhaně vydechl..
"K-kookie.."
Najednou mě silně zády přitiskl na stěnu a začal mě líbat na rty tak hrubě a dravě, že jsem ze začátku nestíhal odpovídat, ale poté jsem se chytl.
Jeho ruce přejížděli po mých zádech až na zadek, který mnul ve svých rukách, občas ho stiskl, ale jinak ho bral jako nějakou hračku, se kterou si mohl hrát jak chtěl.
Najednou jsem ucítil jeho prst na mém vstupu a já se lehce otřásl.
"Neboj se.." zašeptal mi nadrženým hlasem do ucha a druhou rukou mi začal klouzat po přirození, aby mě odreagoval od toho, že do mě začal klouzat jeho dlouhý štíhlý prst.
"Ahh.." vyšlo ze mě, když byl jeho celý prst ve mně a to dokonce dva..
Lehce to bolelo, ale ten chtíč byl tak velký, že mě pohltil naprosto a doslova.. Přirážel do mě svými prsty a když narazil na jediný bod, který ve mně přímo zapálil ohňostroj a já se cítil jako.. To ani nejde popsat.. Tak přidal další prst a s radostí přirážel na to stejné místo.
"Přesuneme se.." vydechl mi Kookie do rtů a já přikývl.
Skočil jsem na něj, kolem jeho pasu jsem si omotal nohy a rukama se držel kolem jeho krku. On vypnul vodu a s prsty pořád ve mně vyšel ze sprchy. Já byl přilepený svými rty na těch jeho a jediné, co jsem mohl dělat bylo..
Cítit nával slasti díky přirážení prstů do mě.. Vzdychat kvůli návalu slasti a blížejícímu se vrcholu a myslet pouze na to, jak ho hrozně moc chci..
"K-kookie~.. P-přesta-aah-ň.. Ch-chci tebe-ahhh~"
----
Hahahh :) :D
Takže.. 7 lidí pro B, 3 pro A, 2 pro Nebo.. 1 pro SadHappy end :DD, 2 pro Happy end..
Sice jsem chtěla jenom A nebo B, ale ok :DD No..
VYHRÁLO (B) ^^
Nebudu říkat co to je.. To se dozvíte až bude end :D
Nechci vám přeci kazit překvapení <3Jinak, překonáme komentáře tady jak u Fallen Angel? Tam je 1,2k a tady 1,1k.. Hmm? :) :D
ČTEŠ
One of Seven - Taekook, Namjin, Yoonminseok
Fiksi Penggemar<Dokončeno> Sedm chlapců, cítící k sobě navzájem nenávist jsou zpečetěni osudem. Vesmír je vybral na ochranu světa a daroval jim moc. Jenže nejsou sami, jsou jedni ze sedmi skupin lidí s podobnou mocí, toužící po pomstě a bojích. Zvládnou to...