"Nevíme, pokud to není jenom nějaká bouda.." řekl Yoongi a já si povzdechl.
"Zkolabovala, nejedla několik dní a sotva pila.. Bože, viděli jste jak sem přišla, musíme něco udělat.." řekl Jin a já začal přemýšlet.
"Rozhodně Jungkook.. On je leader.." řekl zase pro změnu Hoseok a já nic neříkal.
Je pravda, že na nás nebyly milé, ale zase na druhou stranu... Pokud jim pomůžeme a budeme mít spojence, tak to bude o dost lepší, jelikož.. Ti z Evropy jsou opravdu silní a k tomu nemilosrdní, pokud zavraždili mé rodiče... Musíme je porazit a každý spojenec je dobrý.
"Pomůžeme jim..." rozhodl jsem a Yoongi si povzdechl a Joon nevypal smířený s mým rozhodnutím.
"Můžou nás podrazit! Co když to je jenom nějaká blbá bouda, jak říkal Yoongi.. Musíme ochránit hlavně sebe a-"
"Tady nejde jenom o nás!" zapojil se do konverzace i Tae.
"Chápeš, že pokud ty holky přijdou i leaderku, tak jsou úplně nahrané? Evropanci je zničí a co pak.. My je nezvládneme sami, jsou silní!"
"Jenže my máme vás! Yina a Yanga, copak to nechápete? Porazíme je a všechno bude v pohodě!"
"Získali dračí sílu.." řekl slabý dívčí hlas někde za námi a tam přišla drobná Ellie.
"O-omlouvám se, nechci... Nechci tu překážet.. A-ale.. Potřebujeme pomoct.. A my vám pomůžeme taky.."
"A potom budeme jen my a vy a co potom, hm?" řekl Joon agresivně a postavil se, což zapříčinilo Ellieny kroky vzad.
"Joone, uklidni se!" postavil jsem se taky a přiblížil se k němu.
"Ještě jí vyděsíš! A nejde jenom o nás! Jde o všechny!! Pokud ta Evropa vyhraje, co potom hm?! Jsou to tyrani kurva, zabili mé rodiče a ty tu myslíš jenom na ten náš posraný klub?! Já jsem leader, takže se podřiď! Pomůžeme jim, protože pokud ne.. Nejen my! Ale celý svět bude v ohrožení! Budou v moci tyranů a budou to nejhorší časy, které Země zažije." řekl jsem a Joon se zastavil.
Najednou se naprosto uklidnil a posadil se zpátky.
"Fajn.. Promiň, prostě se mi to jenom nelíbilo." přiznal Joon a já přinesl Ellie židli, aby si sedla k nám.
"Takže... Nějaké nápady jak se tam dostat?"
"Co teleportace..?" navrhla Ellie a já se na ní podíval udiveně jako všichni ostatní.
ČTEŠ
One of Seven - Taekook, Namjin, Yoonminseok
Fanfiction<Dokončeno> Sedm chlapců, cítící k sobě navzájem nenávist jsou zpečetěni osudem. Vesmír je vybral na ochranu světa a daroval jim moc. Jenže nejsou sami, jsou jedni ze sedmi skupin lidí s podobnou mocí, toužící po pomstě a bojích. Zvládnou to...