16. Kapitola

1K 130 6
                                    

Raději jsem zamkl dveře od klubovny a klíče si dal do kapsy.

"Kooku! Pojď už." zavolal na mě Jin a já se pokusil je dohnat, což se mi povedlo.

"Ještě že tu nikdo není.." řekl vítězně Hoseok a já se dal do hledaní asi tak jako ostatní.

"Cože to vůbec máme hledat?" zeptal se Namjoon a já pohodil rameny.

"Nevím, legendy? Cokoliv takového s tetováním, se znamením.. Elementy?" zkusil jsem dát nějaká témata no a začali jsme hledat ještě jednou.

Zkusil jsem tedy část, kde zatím nikdo asi nehledal z nás a hledal a hledal a hledal..

Bylo to pěkně únavný a nic z toho.

Ale měl jsem pocit, jako bych měl prostě hledat dál... A cítil jsem někde hluboko v sobě, že by ta kniha, kterou potřebujeme byla někde poblíž. 

Zajel jsem tedy do kategorie A - Z a zastavil se na písmeně O.. Cítil jsem zvláštní pocit. 

Prsty jsem přejížděl po jednotlivých knížkách a zastavil se u jedné.

'One of Seven - Síla draka'

Vytáhl jsem jí a zavolal kluky.

"Hej, pojďte sem ! Něco jsem našel." všichni ke mně přišli a sedli jsme si ke stolu. 

Prohlížel jsem si úvodní stranu a přejížděl po ní rukou.

"V pohodě?" zeptal se mě Tae, když viděl, jak si knihu prohlížím.

"Jo, jen.. Zdá se mi zvláštní, nic víc." usmál jsem se a opatrně otevřel knihu.

Jenže v ní nic nebylo.. Nechápu to.. Byl tam nevybarvený znak..

Yin a Yang..

"Paráda, zase další hádanky?" řekl ironicky Hoseok a já si povzdechl.

"Však žádné hádanky nebyly.." zasmál se Jimin a já pouze skenoval pohledem ten tvar. 

Lehce jsem po něm přejel a když jsem se toho dotkl, tak se to vybarvilo bíle..

"Páni! Dívej." poukázal Jimin na vybarvenou část a já se podíval na Taeho, který ve stejnou dobu přemístil jeho pohled na mě. Přikývl jsem mu i když nevím na co a on se dotkl té druhé poloviny. 

Opět se to začalo barvit.. Černě.. 

Najednou se pod tím objevil nápis.

'Jste přijati' a nikdo z nás to nechápal.

"No.. Tak půjdeme hledat další knihy?" zeptal jsem se a Tae mě zastavil.

"Dívej, něco tu je.." otevřel knihu a prolistoval jí. 

Už nebyla prázdná..

Ale něco v ní bylo napsaného..

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat