21. Kapitola

1.1K 132 44
                                    

"To bylo roztomilýý!" vykřikla mamka a někam zaběhla.

"Můžeš to Taehyungie udělat znova? Vyfotím si vás! Prosíím!" začala prosit a bůhvíco jako nějaká školačka a Tae se na mě podíval.

"Mamce se nedá říct ne.." zasmál jsem se potichu a podíval jsem se stydlivě do Taeho očí a šel k němu blíž. Mamka na nás natočila foťák a byla připravená fotit. Mamka říkala, ať si Tae pospíší, ale Tae furt nic, tak jsem se otočil k němu, abych mu něco řekl, ale najednou mě políbil a jediné co slyším je zvuk foťáku. Byla to taková ta dětská a hodně rychlá pusa.

"Promiň!" vyjekli jsme oba najednou a já rychle vyběhl od něj dál a Tae to samé. 

Máma i táta se začali nehorázně smát a začali si něco šuškat. Máma mu ukázala foťák a táta se začal smát ještě víc.

"Ukaž mi to!" zakřičel jsem a vzal si foťák. 

Tae měl zavřené oči a já taky.. Ještě k tomu jsme se oba dva opírali rukou o židli, takže jsme měli ruce hrozně blízko u sebe a on měl ruku položenou na mém stehnu...

"To je.. Umm~ Hezká fotka.." řekl Tae a já se podíval na jeho červenající se tvář. Já jsem na tom nebyl líp.

"Vy jste ale roztomilí, pořád se jen červenáte." přišla k nám mamka a oba dva nás objala. Naše obličeje byly hrozně blízko a já nevím proč, ale pohledem jsem sklouzl k jeho rtům.. Olízl jsem si rty a pak skousl spodní ret. Trošku jsme se k sobě přiblížili, ale najednou nás mamka pustila a my si odkašlali a odtáhli se. Po dloouhém povídání bylo kolem 10 večera, tak jsme si dali sprchu a zalehli opět do mé postele. Čelem k sobě..

"Umm.. Za to.. Za to co se stalo se omlouvám.. Muselo ti to být hodně nepříjemný a já to chápu.." řekl trošku slabým hlasem.. Buď smutným a nebo.. Unaveným.

"N-ne.. V pohodě.. N-nevadilo mi t-to tak moc.." vykoktal jsem ze sebe a viděl jsem v jeho očí radost.

"To jsem rád.." po téhle větě bylo ticho.. Nic se nedělo.. Jediné, co jsme oba dělali bylo to, že jsme se nedokázali odtrhnout z očního kontaktu, který jsme vedli. Najednou se ke mně začal přibližovat a já opět přesunul svůj pohled na jeho rty. 

K sakruu..

Co to dělám?!

Byl ode mě hrozně blízko..

Mé srdce bilo jako splašené..

A on to vycítil, protože se usmál a odtáhl.

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat