88. Kapitola

848 135 19
                                    

"Co potřebuješ?" zeptal jsem se jí co nejsrozumitelněji a ona chtěla něco říct, ale podlomily se jí kolena a zkolabovala.

Má celé oblečení špinavé, protrhané a je hrozně nalehko.. Vypadá, že už dlouho nepila a ani nejedla..

"K sakru!" přiběhl jsem k ní a zkoušel ji probudit, ale nic..

"Jimine, udělej nějaký čaj je úplně ledová.. Jine udělej jí něco teplého k jídlu.. Joone, vem si z mé peněženky nějaké peníze a běž ji koupit něco na sebe co by jí bylo i něco většího... Hoseoku a Yoongi, za mnou.." vzal jsem jí do náruče a odnesl jí dovnitř do mého pokoje. 

Svlékl jsem jí většinu oblečení až na spodní prádlo a namočeným ručníkem ji začal lehce omývat, protože to vypadalo otřesně..

"Co máme dělat my..?" 

"Vezměte si knihu a najděte tam ten... No ten postup jak udělat tu léčivou blbost.." řekl jsem zmateně a oni přikývli a začali tam něco hledat.

Na takováhle kouzla musíme čerpat energii přímo z knihy.. Je to naše asi 1/4 síly.. Přijdeme o knihu oslabí nás to opravdu hodně..

"Fajn, máme to.. Tady.." podal mi vodu, která měla přímo svítící modrou barvu a já jí pomocí své síly nechal 'přenést' do vzduchu a na její rány. 

Začalo se to hojit a když to zmizelo, tak sem hned vletěl Joon s nějakým oblečením.

"Konečně jsem nic po cestě nezničil a dokonce i to oblečení je v pořádku, dívejte!" řekl nadšeně Joon a vytáhl z tašky oblečení, ale najednou roztrhl jedno z triček, které vytahoval.




Bylo ticho...







Hodně velké ticho..







Potom Hobi a Yoongi vyprskli smíchy a dokonce i já. 

----

Jednu na dobrou noc.

Pro některé na dobré ráno. 


One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat