65. Kapitola

949 137 20
                                    

"Ty nejsi s Jiminem?" vydechl překvapeně Jin a já se zasmál..


Až moc nahlas..




A až moc ironicky..



"Kdybych ho nenašel zrovna na stole polonahýho s Yoongim, jak se líbají, tak hele možná bych s ním dál slepě byl.." řekl jsem a cítil jak se mi láme hlas a zároveň jsem cítil, jak mě Tae chytil za ruku. Postavil jsem se a Tae se mnou. 

"Celou dobu jsem si nechtěl přiznat to, co cítím k Taemu.. Bylo to něco jiného než s Jiminem.. A popravdě? Každý můj moment s Jiminem byla lež. A víte jak to vím?" řekl jsem pobaveně a párkrát zamrkal, protože se mi vehnaly slzy do očí.

"Když jsem viděl Jimina, jak se líbá s Yoongim.. Nic jsem neudělal.. Neměl jsem slov a na chvilku to nebolelo.. Potom ano.. Ale díky té bolesti se mi otevřely oči a já si konečně přiznal to, že vesmír opravdu rozhoduje i o tomhle.. A nevadí mi to.. Protože Tae mi pomohl a pomáhá celou dobu! Díky němu se cítím o dost líp a vidím vše o dost líp.. Takže Jimin je s Yoongim, nespojujte ho už nikdy se mnou." poslední větu jsem řekl chladně a podíval se na Jimina.

Postavil jsem se rovně a zhluboka se nadechl.

"Jediný člověk, kterého můžete spojovat se mnou, je druhá polovina mé duše.. Taehyung.. A není to jen kvůli tomu, že máme to pošahané tetování! Ale proto, že je to člověk, kterému věřím a mám ho neskutečně moc rád.." vydechl jsem a začal přemýšlet..



Proč mi nešlo vyslovit to, že ho miluju..?





Necítím to tak snad..? 




Už se v tom nevyznám..





Co když to je jen slepý bod v mé mysli..



Nebo v srdci ?

----

Taky občas máte ten stav, kdy se raději svěřujete někomu cizímu než lidem okolo vás, protože vám nikdo nenaslouchá a nepomůže vám..?

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat