"Takže já, Yoongi hyung, Jiminie jsme spřízněné duše, Jin hyung a Joon hyung taky a vy dva." zasmál se Hoseok a já jen přikyvoval.
Vyvedlo mě to z míry tak trošku..
Nečekal jsem to..
"A ty ostatní kluby.. Co s nimi nebo tak? Podle všeho budeme buď mrtví my, nebo oni." zeptal se Yoongi a Hoseok tam něco hledal.
"Jen to, že každý by měl mít svého trenéra, který si je najde.. Prý se objeví jméno vzadu v knize....
Jo.. Je tu.. Lee Guksung..""To je blbost. Ten zemřel minulý rok." řekl Joon a my si povzdechli.
"Jak to můžeš vědět?"
"Doučoval jsem mu vnučku." řekl jednoduše a všichni byli potichu.
"Asi bych to dneska zabalil, co vy..?" nabídl jsem a všichni byli pořád potichu.
"Taaak?" protáhl jsem to a všichni konečně nějak odpověděli, ale většinou to bylo ano. Prý že Hoseok tu ještě zůstane a bude si to pročítat společně s Jiminem.
"Hele? Kooku." oslovil mě Joon a já se otočil.
"Nechceš jít dneska ven? Všichni nemůžou a tak jdu jen já, Yoongiho vytáhnu, Jin a Tae." zasmál se a já přikývl.
"Je mi to jedno, máma mi stejně pořád říká, ať si hledám kamarády." zasmál jsem se s ním a potom jsme se pouze domluvili na místě a kdy. Došel jsem domů a tam byla mamka.
"Ahoj, dneska nebudu chtít nic k večeři, jdu s kluky ven a potom si zajdeme asi na pizzu nebo na něco.." oznámil jsem mamce, která mě přivítala.
"A Taehyungie tam bude?"
"Jo, Tae tam bude taky."
"Tak ho pozdravuj! A kluky někdy všechny pozvi na oběd nebo na večeři!" zasmála se mamka a já řekl 'samozřejmě' převlékl se, hodil rychlou sprchu a vzal si teplejší mikinu. Vyrazil jsem na místo srazu a tam už byl Jin.
"Ahoj, kde jsou ostatní?"
"Ještě tu nejsou, ale už tu za chvíli podle mě budou a... Hele! Tamhle je TaeTae."
"TaeTae?"
"Jeho přezdívka jako od malička.. Vymyslel jsem to." zasmál se Jin a já si to domyslel.
"Vy se znáte od malička?" Jin přikývl a to už k nám došel Tae.
"Ahoj." pozdravili jsme se a čekali na ty dva, kteří se ukázali asi o 10 minut později kvůli Yoongimu, že usnul na stole.
Byli jsme venku dost dlouho a najednou Joonovi přišla zpráva.
"Hele kluci, mamka mě volá domů, musím jít.. Sestra má problémy.." Yoongi řekl, že půjde s ním a Jin už musel jít taky..
"No.. A co ty? Někam spěcháš?" zeptal se mě Tae a já zakroutil hlavou.
"Tak si dáme tu pizzu?" přikývl jsem a oba jsme vyšli směr pizzerie.
Občas se naše ruce dotkly a ve mně to vysílalo zvláštní pocit.
ČTEŠ
One of Seven - Taekook, Namjin, Yoonminseok
Fanfiction<Dokončeno> Sedm chlapců, cítící k sobě navzájem nenávist jsou zpečetěni osudem. Vesmír je vybral na ochranu světa a daroval jim moc. Jenže nejsou sami, jsou jedni ze sedmi skupin lidí s podobnou mocí, toužící po pomstě a bojích. Zvládnou to...