94. Kapitola

749 121 5
                                    

"V Austrálii jsme byly plné sil.. Byli jsme v Sydney, protože tam měla být ta skupina a taky že byla.. 4 kluci a 3 holky.. Uměli ovládat své schopnosti dokonale a jelikož byli takhle smíšení, tak měli výhodu, že měli i sílu zdvojnásobenou.. Naštěstí se ale neuměli pořádně shodnout a tak ti, kteří byli spřízněné duše spolu nebyli.. Nebo netvořili celkově vůbec ten pár, neměli v tomhle takovou sílu, takže jsme byli celkem vyrovnaní.. Ale potom se stalo něco, co jim dalo navrch.. Byly tam hrozné bouřky a jedna z nich měla element bouřky, takže měla snad 10krát větší moc jak my.. Samozřejmě jsme neustoupily a zneškodnily dvě z nich.. Ta s bouřkou se potom naštvala, jelikož  jedna z nich byla její spřízněná duše a tak zaútočila ne moc takticky.. Její skupina se jí to snažila vymluvit, ale ne.. Záchvat vzteku je všechny zabil a nás oslabil.. Hlavně to schytala Ellie, protože nechtěla oslabit Emily.. No a když jsme se vrátili do Asie.. Přesněji sem, asi tak 5 kilometrů odsud.. Potkali jsme ty z Evropy.. Byly jsme 3, které dokázaly tak nějak bránit ostatní, ale proti 7.. A k tomu to byli kluci.. Neměly jsme šanci.. Tentokrát to Emily schytala místo Ellie, která taky chytila celkem silný záchvat.. Ale z toho, že se bála a tak zničila vše, co bylo v okolí 20 metrů.. Jenže oni byli dál.. Takže pouze zničila okolí a potom nám pomohla se dostat sem.. Asi dva dny nespala, nejedla nic. Zkoušela pomoct Emily, která nic nemohla dělat.. A potom odešla.. A nejspíš šla za vámi.."

----

Taková vysvětlovací kapitola co se dělo u holek ^^ 

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat