"Au.." sykl jsem potichu a ostatní se na mě podívali.
"Dělá se mi další..?" zašeptal jsem potichu a Tae se podíval na mou ruku.
"Máš úplně to samé, co já pod tím."
"Hele! To mi připomíná.." zamyslel se Jimin a já si povzdechl.
"Yin a Yang?" zeptal jsem se a Jimin přikývl.
"Přesně tak.. Opaky se přitahují, no né?" zasmál se lehce Hoseok a já si povzdechl.
Co se to dneska děje..
"Fajn.. Zdá se to jenom mě divný nebo všem?" zeptal se Joon.
"Myslím si, že se tohle nikomu nemůže zdát normální.." uchechtl se Yoongi a opět lehké přikývnutí skoro od všech.
"Fajn.. Umm.. Co budeme dělat teď?" zeptal se Jin a nikdo nic neříkal.
"Myslím si, že pro dnešek toho bylo dost. Chci domů." zastěžoval si Yoongi a já si jen povzdechl.
"Fajn, všichni můžete jít domů.. Já tu dodělám ty věci ohledně klubu." skoro všichni přikývli a začali si balit.
Po pár minutách všichni odešli..
Až na někoho..
"Ty nejdeš?" zeptal jsem se sedícího Taehyunga vedle mě.
"Je mi blbý, když tu musíš dělat nějaký blbý papíry za celý 'klub'." slovo klub dal do uvozovek a já pokrčil rameny.
"Je mi to jedno, jsem přeci jen 'vedoucí'.." vydechl jsem a dál zaškrtával nějaká blbá políčka.
"Dej mi ten druhý papír, vyplním ho." rozkázal mi Taehyung a já mu ten papír tedy podal.
"Dík." zamumlal jsem a dál vyplňoval papíry a to samé Taehyung.
Bylo to celkem na dlouho, ale s jeho pomocí to bylo celkem rychle.
"Ještě jednou dík za výpomoc." řekl jsem, když jsem uklízel nějaké své věci do batohu a on zamumlal tiché 'hmmm' a poté jsem zamkl klubovnu.
Samozřejmě že mi ujel autobus přímo před obličejem.
"Ne, ne !! Do háje!" zaklel jsem a sedl si na lavičku.
"Až za hodinu?!" vykřikl jsem, když jsem zjistil, že další bus mi pojede až za hodinu.
Paráda..
"Ono to ujelo?" zeptal se Taehyung, který si ještě koupil nějaké pití ve večerce.
"Jo.. Další jede za hodinu.." začal jsem cítit zimu..
Byl jsem ve škole moc dlouho a začíná se kurevsky ochlazovat a já mám pouze slabou mikinu.. Super..
"Na.. Stejně mi je teplo." Taehyung mi podal svojí bundu a já jí nejistě přijal.
"Díky.." vydechl jsem a oblékl si jeho bundu.
Celou hodinu jsme seděli v tichosti..
Nikdo nic neříkal a byl jsem za to rád.
I když jsem se s ním neseznámil úplně dobrovolně a hlavně ne úplně přátelsky, tak jsem celkem rád.
Ale pořád nejsme přátelé.
ČTEŠ
One of Seven - Taekook, Namjin, Yoonminseok
Fanfikce<Dokončeno> Sedm chlapců, cítící k sobě navzájem nenávist jsou zpečetěni osudem. Vesmír je vybral na ochranu světa a daroval jim moc. Jenže nejsou sami, jsou jedni ze sedmi skupin lidí s podobnou mocí, toužící po pomstě a bojích. Zvládnou to...