85. Kapitola

906 118 15
                                    

"Jste sladcí, ale měli bychom jít cvičit.." řekl Hoseok a já si schoval obličej do Taeho hrudi.

"Tak my se půjdeme pořádně obléknout." řekl za nás Tae a vzal mě do náruče a rozešel se zpátky do pokoje.

"Heej! Já umím chodit.." protestoval jsem ale on mě umlčel a dál šel do pokoje, kde mě pustil podal mi nějaké oblečení a když jsme se pořádně oba dva oblékli, tak jsme sešli schody dolů a s kluky jsme vyrazili na místo jako minule.

Tentokrát to bylo jiné, protože už jsem uměl základy, kromě země.. Takže u země jsem se hodně ale hodně zastavil.. Naštěstí jsem dokázal velké věci u ostatních elementů a našel i pár svých schopností, které jsou opravdu zajímavé.

Cvičili jsme od poledne, potom oběd, chvilka pauza a až do večeře, kterou jsme všichni snědli společně.

Takhle jsme to měli dalších pár dní až do Silvestra, na který jsem byl s Taem opět sám. 

"Tak na.. Nový rok.." zasmál se Tae a připil si se mnou.

Stáli jsme na balkóně a hned co byla půlnoc, tak všude začaly bouchat ohňostroje a já se cítil v jednu chvíli nádherně..

Taehyung vedle mě držíc mě za ruku, jenž se dívá na oblohu, kterou osvětlují různobarevné rachejtle a různé další věci..

Ale najednou mi začalo být úzko..

Tak rád bych, aby tu byl i táta s mámou..

Vydechl jsem přebytečný vzduch a sklopil pohled.

"Děje se něco..?" optal se mě jemně Tae a já zakroutil hlavou.

"Jen.. Je škoda, že tu nejsou rodiče.." 

"Oh, Jungkookie.. Určitě to bude příště lepší.." objal mě a já nasál jeho příjemnou vůni a objetí mu opětoval.

"Miluju tě ano? Nikdy tě neopustím." řekl Tae a já mu řekl úplně to samé.

Poté jsme se přesunuly už do postele a v objetí jsme usnuli.



Byla klidná noc...











Ale ráno už rozhodně ne..

----

Taak, teď klasika..
Kdo jde spát - Dobrou noc a sladké sny^^
Kdo se probouzí - Dobré ráno a hezký den ^^ 😅

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat