98. Kapitola

749 109 14
                                    

"No, měli bychom se tedy nějak domluvit.." řekla Ellie a já přikývl.

"Ale prvně tohle.." zvedl jsem se a šel k Ellie a Emily.

Emily se na mě divně zatvářila, ale postavila se.

"Příměří?" podal jsem jí ruku a ona tentokrát bez váhání přijala.

"Fajn, takže.. Musíme se rozhodně nějak domluvit a rozhodnout se o všem společně.." posadil jsem se zpátky a teď se tu otevřela konverzace.

Všichni začali říkat své nápady a my to tedy nějak začali stavět do sebe až jsme něco málo vymysleli.

"Jungkooku? Půjdeš sem prosím?" zeptala se mě Ellie a já přikývl a následoval jí na kraj lesa.

"Jen mě napadlo.. Když jste nám takhle pomohli, tak.. Chtěla bych tě naučit se teleportovat.. Není to nic těžkého a myslím si, že ty to dokážeš, když máš vlastně dá se říci všechny elementy v sobě.." zasmála se lehce a já s radostí přikývl a poslouchal její instrukce.

"Je hlavní, abys byl v klidu.. Potom jsou tam i slova, která se musíš naučit.. Dá se říci, že ti dodají tu správnou sílu... V hlavě musíš mít dobře zobrazené místo, na které se potřebuješ teleportovat.. Soustředit se na to místo a vlastně si v hlavě vytvořit něco jako animaci, ve které se ti vytvoří to místo jako zrcadlo, skrz které budeš moct projít." 

"Dobře.. A co ta slova?"

"Napíšu ti je a ty se je potom naučíš. Zítra bychom to mohli vyzkoušet." přikývl jsem a oba dva jsme šli jinam.

Ellie šla pro papír a já šel za Taem, který skoro usínal.

"Kde budeme spát..?" zeptal se Tae a já si povzdechl..

Na tohle jsme nemysleli..

"Do té chatky se vejdeme sotva my, ale.. Tak 5 lidí se k nám ještě vejde.." řekla Emily a já se zamyslel.

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat