33. Kapitola

1K 129 4
                                    

"J-já nevím.." zamumlal Tae a přitáhl si mě blíž.

Moje srdce bušilo hrozně rychle, nevím co to se mnou dělá..

Stačí jen pouhý dotyk a cítím... Husí kůži po celém těle.. Jeho dotyk je 10x intenzivější než od kohokoliv jiného.. Je to od té doby.. Co..

Máme ty tetování..

"Ať tam nespadneš znova.." zašeptal svým hlasem a s úšklebkem na tváři.

Přibližoval se ke mně a já.. 

Odstrčil jsem ho..

"Nedělej to, máš Yoongiho a já mám zítra rande s Jiminem, Taehyungu." řekl jsem více ostře než jsem chtěl a on se zarazil a ruce si strčil do kapes.

"Promiň, nevím co to se mnou je." zamumlal a já se podíval nahoru a akorát mi spadla jedna větší vločka na nos a já se usmál.

"Jsi roztomilý.." řekl rychle a potichu, ale podle jeho další reakce, která byla taková, že si rukama schoval pusu, tak to asi nechtěl říct.

"Heh.. Díky.." zamumlal jsem trošku rozpačitě a podíval se na hodiny.

"Už je pozdě asi.. Asi bychom měli jít domů." zamumlal jsem a Tae přikývl.

Šli jsme vedle sebe úplně v tichosti s občasným výdechem a nebo kýchnutím.

"Noo.. A říkal ti J-jimin něco o schůzi v pondělí? Pokud se sejdeme nebo ne.." zeptal se Tae a tím přerušil i ticho, které celou dobu panovalo a já se zamyslel.

"Nic neříkal, ale myslím, že půjdeme, protože potřebujeme probrat všechno kolem.." vyhrnul jsem si rukách a ukázal na tetování.

"Kolem tohohle.." Tae přikývl a vzal mé zápěstí, přitom jsem se ošil, protože jeho ruka byla tak ledová..

"Pořád to nechápu.." zamumlal Tae a vyhrnul si rukáv. Dal naše ruce k sobě a tím jsme ti vlastně 'spojili' naše tetování.

"Je to zvláštní a bláznivý, že..?" lehce jsem se zasmál a přejel si po značce 'spřízněných duší'.

"My dva a spřízněné duše?" zamumlal Tae potichu a já se uchechtl.

"Nemožné." rukáv jsem si co nejvíc natáhl a zakryl tím co nejvíc ruku a udělal krok, ale najednou na nás někdo promluvil.. Starý hlas..

"Nová generace?"

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat