1. časť

392 8 1
                                    


Lara je obyčajné 18-ročne dievča, ktoré chodí na strednú školu. Je to milé, zábavné, sympatické, citlivé a veľmi hanblivé dievča. Za tú vlastnosť nie je veľmi nadšená a vďačná. Tá vlastnosť jej bráni robiť veci, ktoré zbožňuje ako je napr. spev. Ale ani by ste sa ju nikdy nevideli prihovoriť k nejakému chlapcovi. No Lara zatiaľ žiadneho chlapca ani do svojho života nechce. Tvrdí, že na chlapca má ešte čas a že ešte nie je na vzťah pripravená. Bolo pár chalanov, ktorí sa v jej živote objavili. Ale nikdy to nezašlo ďaleko. Stretnutie, zoznámenie a potom sa jej buď nepáčil alebo vážne ešte na vzťah nebola pripravená. Lara bola už viackrát zamilovaná. Ale nikdy to nebola opätovaná láska. Nezažila prvú pusu, objatia a nič čo k vzťahu patrí.

Bol piatok. Ďalší obyčajný deň v jej živote. Ráno vstala, naraňajkovala sa, umyla sa, obliekla a ešte neprebratá vyšla z bytu a vykráčala na zastávku. Hoci jej cesta trvala autobusom možno len polhodinu, stále si užívala tie rána kde sedela so slúchadlami v ušiach a počúvala hudbu ktorú zbožňovala. No z toho autobusu musela bohužiaľ aj vyjsť. Keby mohla tak by dokázala cestovať aj niekoľko hodín. Len ona a hudba. Ale musela sa vrátiť do reality. Musela vystúpiť.

Dúfam že sa vám to zatiaľ aspoň trochu páči.

First LoveWhere stories live. Discover now