8. časť

139 3 0
                                    

Nechal mi videné. To som od neho nečakala. Nemyslela som si, že je takýto. Podľa toho, čo mi povedala Alison aký bol keď sa s ním rozprávala, čakala som že bude iný. Zlatý. Ale asi som sa mýlila. Nič iné mi neostávalo len sa s tým zmieriť. Bolelo ma to. Predsa len sa mi zapáčil. Myslela som si, že keď som ho stretla, tak to aj niečo bude znamenať. Ale asi som sa mýlila.

Ubehol týždeň od toho, čo ju Lukáš na instagrame odignoroval a ona pomaly zabúdala, že niekoho stretla. Stále chodila do školy ako predtým a správala sa tak, akoby sa nič nestalo. Teda len na vonok. Vo vnútri stále cítila, že ju to trošku mrzí a trápi ju to. Práve vtedy, keď prestala naňho myslieť, sa to stalo.

Žiadosť o priateľstvo na Facebooku.
Lukáš.
O čo mu ide?
Nechápala.
Prijala ju.

Lukáš
Ahoj

Lara
Ahoj

Lukáš
Poď so mnou von.

Lara
Čože?

Lukáš
Chcem aby si išla so mnou von.

Lara
Ahaa takže ty chceš. No smola. Lebo ja nemám záujem.

Lukáš
Prečo?

Lara
Prečo? Ty sa pýtaš prečo? Ja ti napíšem, ty ma odignoruješ, zrazu mi len tak pošleš žiadosť o priateľstvo na facebooku a zavoláš ma von. Čo odo mňa čakáš? Že hneď k tebe pribehnem lebo ty si len tak zažiadaš? Si na omyle.

Lukáš
Ale no tak. Viem, že chceš ísť. Nenaťahuj to a povedz áno.

Lara
Pozri. Ja o takého namysleného frajera nestojím. Ľutujem, že som ti vôbec vtedy písala.

Lukáš
Pozri asi čakáš odo mňa ospravedlnenie. Mrzí ma to. Vynahradim ti to vonku. Povedz áno.

Lara
Do riti prečo by som to mala robiť?

Lukáš
Myslel som si, že sa ti páčim.

Lara
Tak to sa veľmi mýliš.

Lukáš
Poď so mnou von. No tak.

Lara
Ach. Fajn. Dúfam, že vonku nebudeš taký otravný ako tu.

Lukáš
Uvidíme :*
Dnes o siedmej na námestí pri fontáne. Čakám ťa.

Vážne som nevedela o čo mu ide. Pred týždňom ma odignoroval a teraz ma vola von akoby sa nič nestalo. Som naňho naštvaná. Kto si myslí že je? Pôjdem s nim von a potom ho už nikdy nechcem vidieť. Všetko som o tom povedala Anne a Emme. Alison som nič nevravela. Nerozprávame sa už tak ako sme sa rozprávali. Mrzí ma to. Lebo to bola moja najlepšia kamarátka. Niečo sa zvrtlo a teraz je to medzi nami takéto...
Aj napriek tomu, že som naňho  naštvaná, predsa len sa mi páči. Ale je to idiot a ja nesmiem podľahnúť jeho šarmu. Nesmiem sa namotať.

V ten večer som sa obliekla, jemne namaľovala a vyrazila. Začínala som cítiť chvenie v bruchu. Stres. Stres z toho, že sa mám stretnúť s chlapcom. Ešte stále to môžem zrušiť. Alebo ho tam nechám čakať. Doriti nie. Musím sa prekonať. Musím prekonať svoju hanblivosť a strach. Čeliť mu.

Neuvedomila som si, že som skoro tam. Uvidela som ho. Naživo je ešte krajší. A sexi. Už nemôžem odísť. Uvidel aj on mňa. Boli ma brucho. Je mi zle..






First LoveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang