Lukáš
"Lara ja.. Ty niekoho máš?" dostal zo seba.Myslela som si, že sa mi začne znova ospravedlňovať a znova mi bude chcieť niečo vysvetľovať ale on sa ma spýtal či niekoho mám. Narážal na tu fotku. Viem že áno. Videla som slzy v jeho očiach. Prečo ho to tak trápi. Podviedol ma. Keby ma ľúbil tak to neurobí. Čo mu mám povedať? Nechcem mu klamať. Ale nedáva mi inú možnosť.
Lara
"Hm, no jaa.. Nie. Zatiaľ." bola to vlastne pravda čo som mu povedala. Aj keď to zo Sebastianom len hráme tak aj tak ešte nie sme spolu. Mali sme akože ešte len prvé rande. Takže ešte sme sa akože nedali dokopy.Lukáš
"Čo tá fotka?" spýtal sa ma.Nemala som ďaleko aby som sa rozplakala.
Lara
"To bolo prvé rande." povedala som muLukáš
"Lara. Prosím. Ja ti potrebujem vysvetliť čo sa naozaj v tú noc stalo." slza mu stiekla dole tvárou.Lara
"Ale ja to vedieť nepotrebujem. Viem čo sa stalo. Videla som ťa. A dokonca si sám povedal, že si z tej noci nič nepamätáš tak o akej pravde mi tu hovoríš. Lukáš, ja.." hovorilo sa mi ťažko. Už aj mne stekali slzy dole tvárou. "Našla som niekoho iného. Nechcem tvoje vysvetlenie. Už ho nepotrebujem. Je neskoro"Obyšla som ho a kráčala preč. Počula som zrazu zozadu jeho hlas.
Lukáš
"Lara.. Prosím nie.." no ja som sa neotočila, ale kráčala som ďalej. "Ľúbim ťa." povedal. Toto ma zlomilo.Jeho slová. Mala som veľkú chuť sa otočiť, bežať za ním, silno ho objať a pobozkať. Ale nemohla som to urobiť. Rýchlo som šla domov. Hneď som sa za kla do svojej izby a ľahla do postele. Tvár som si zarila do vankúša a plakala. Tak, ako nikdy predtým. Ta bolesť, ktorú som cítila vo vnútri. Bola neopisateľna. Ako mi mohol tak ublížiť. Ako som sa ja mohla tak zamilovať až to bolí.
Zaspala som. Zobudila som sa o hodinu na to, že mi niekto klopal na dvere. Otvorili sa a v nich stáli moje dve najlepšie kamarátky. Prišli ako na zavolanie. Keď videli, že mám červené a opuchnuté oči, rýchlo ku mne podišli a silno ma objali. Znova som sa rozplakala. Keď som sa po dlhom čase upokojila, všetko som im povedala. Potom sme si pustili film, aby som na chvíľu prestala na všetko myslieť. Vôbec mi to nepomohlo.
Večer keď sme spolu s dievčatami sedeli na posteli, prišla mi správa.
Sebastian.
Zajtra večer je u kamaráta párty. Ak chceš pôjdeme spolu. Je to Lukášov spolužiak. Mal by tam byť tiež.Ukázala som tu spravu dievčatám.
Alison
"Rozhodne tam pôjdeš. Podľa mňa tam Lukáš bude. Či už sa bude chcieť opiť zo žiaľu alebo z nejakého iného dôvodu, bude tam. A ty tiež. Zo Sebastianom. Odpíš mu že ideš."Urobila som čo mi Ali poradila. Sebastianovi som napísala že pôjdem. Dohodli sme sa, že po mňa zajtra príde. Neviem či som pripravená Lukáša znova vidieť. Ale možno tam ani nebude. Vizeral dosť zle a pochybujem, že sa mu bude chcieť ísť na nejakú party. A ja si aspoň vypijem.
Dievčatá u mňa v tu noc spali. Potrebovala som ich pri sebe a tak sme si urobili pyžamovu party. V ten večer som naňho prestala konečne myslieť a ja som sa konečne zabavila. Na druhý deň ráno keď sme sa zobudili, šli sme sa najesť a potom sme si ešte pozreli pár filmov. Poobede bol čas na to, aby som sa prichystala na tu party. Dievčatá mi pomohli vybrať šaty a namaľovať ma. Bola som pripravená. Ale len vzhľadovo. Vo vnútri som vedela, že sa mi tam vôbec nechce ísť a bola som nervózna. Dievčatá potom odišli a ja som čakala na Sebastiana. Keď prišiel, čakal ma dole. Keď som ho uvidela, stratila som reč. Vyzeral vážne dobre. A čo je ešte lepšie, prišiel na svojom aute. A nie len tak hocijakom. Čierne luxusné audi. Mal čierne skla akoby bol nejaký prezident a vozil sa v takom aute. Nasadla som a vyrazili sme. Najprv sme boli ticho ale potom sa prihovoril.
Sebastian
"Tak čo Lara? Alebo ťa mám volať láska?" zasmial sa.Lara
"Pri mne stačí Lara." povedala som mu a potom som mu povedala o včerajšom stretnutí s Lukášom.Sebastian
"Vau. No podľa toho čo si mi teraz povedala, mam pocit že ťa stále ľúbi. Nech už urobil to čo urobil, ľutuje to. Prečo mu nedáš šancu to napraviť?" spýtal sa ma.Lara
"Ak má ľúbi a ak to ľutuje, bude o mňa bojovať." povedala som potichu. Ale počul ma.Sebastian
"Lara.." urobil pauzu za mojim menom ale potom pokračoval. "Prečo si vtedy po našom bozku ušla?" opýtal sa ma.A je to tu. Trafil klinec po hlavičke. Spýtal sa ma to. Celý čas som dúfala aby to nespomenul. On na to nezabudol. Do riti.
Lara
"Kedy?" spýtala som sa akoby som nevedela o čom hovorí.Sebastian
"Lara, veľmi dobre vieš o čom hovorím"Jasné že viem o čom hovorí. Na ten moment sa nedalo zabudnúť. Bolo to ešte v ôsmom ročníku na základnej. On bol v deviatke. Veľmi sme sa s deviatakmi nerozprávali. Boli dosť namysleni a drzi. Chodila som na všelijaké sútaže. Z každého ročníka niekto chodil. A z deviatakov chodil Sebastian. Aj vtedy bol sexy. Každé dievča ho chcelo už tam. Ja som nebola výnimka. Teda nie že by som ho nejako veľmi chcela ale páčil sa mi. No on nikdy nebral žiadne dievča vážne a aj keď s nejakým chodil, tak len na par dni, najviac týždeň. Potom ju otkopol. V tom sa nezmenil. Párkrát sme sa na súťažiach rozprávali a spoznali sme sa lepšie. Nebol až taký sebecký aký som si myslela. Veľmi dobre sa s ním dalo pokecať. No a v jeden deň v škole som videla ako flirtuje s jedným dievčaťom. Neprekvapilo ma to. Prekvapilo ma až to, čo urobil potom. Keď som vyšla zo školy a chystala som sa domov, zastavil ma. Pritiahol si ma k sebe a pobozkal. Ostala som v šoku. Nechápala som. Lenže keď sme sa odtiahli, nechala som ho tam a ja som ušla. Bez vysvetlenia. Nebrala som ten bozk vážne. Hoci sa mi to veľmi páčilo, vedela som že ten bozk preňho nič neznamenal. Ešte v škole flirtoval s inou a poobede sa bozkával so mnou. Ďalšie dni som sa mu už vyhýbala a on mne. Cítila som sa trápne. No a potom už bolo koniec školského roka a on šiel na strednú.
Zabudla som naňho na chvíľu až dokedy som neprišla na strednú aj ja a nevidela ho tam. No on sa tváril, že sa nič medzi nami nestalo. Zdraví sa mi. To bolo všetko. Dievčatám som povedala, že ho poznám len zo základnej. Ale o bozku nič nevedia.
Cesta na párty trvala dosť dlho a ja som vedela, že my dvaja si máme čo povedať a vysvetliť.
Trochu sa nám to zvrtlo. Lara Lukášovi klamala že niekoho má ale stále ho veľmi ľúbi. A vyzerá to tak že aj Lukáš ľúbi ju. A veľmi.
Lara sa so Sebastianom chystá na párty. Ale cestou tam to ešte medzi nimi bude zaujímavé a majú si čo vysvetľovať.
YOU ARE READING
First Love
Teen FictionUrčite sa vám už viackrát stalo že sa vám niekto zapáčil. Presne to sa stalo aj citlivému a hanblivému dievčaťu, ktorá má 18, žije bežný život, má milujúcu rodinu, úžasných kamarátov, chodí na strednú ale ešte nikdy nemala žiadny vzťah. Ako to dopad...