*Upozornenie: V časti sa vyskytujú scény nevhodné pre osoby do 18 rokov*
Bola som v kuchyni a varila obed. Chcela som uvariť niečo rýchle zatiaľ čo Lukáš bol vo svojej izbe. Bol to najkrajší víkend aký som kedy zažila. Nečakala som že s takto skončí. Stále som nemohla uveriť tomu,že som dala Lukášovi šancu. Nevedela som či som spravila správnu vec. No jedno viem. Že som teraz veľmi šťastná. No viem že keď dnes odídem, tak sa to všetko tu skončí. Strávili sme tu tie dva dni spolu bez toho aby nás niekto rušil. Mobil sme obidvaja mali vypnutý. No keď pôjdem domov, zasa budem v normálnom svete. Netuším čo poviem Sebastianovi. Ľúbi ma. A ja som si vybrala chlapca, ktorý ma podviedol. Som blázon. No nedokázala som sa Lukáša vzdať. Nedokázala som ho opustiť. Nedokázala som mu povedať zbohom. Príliš ho milujem.
Lukáš sa zrazu objavil v kuchyni a zozadu ma objal.
Lukáš
"Nádherne to vonia... Aj ty krásne voniaš." Cítila som ako mi ovoňal krk po ktorom sa mi hneď zjavili zimomriavky na celom tele a hneď mi ho pobozkal.
Bolo to príjemné. Chcela som aby ma bozkával viac. A všade. No nemohla som dovoliť aby mi zhorelo jedlo. Musela som tomu zabrániť, hoci s nechuťou.
Lara
"Lukáš musím dovariť. Teraz nie." Snažila som sa ho od seba odtrhnúť.
No keď Lukáš niečo chce, tak to nenechá len tak. Vypol sporák na ktorom sa mi varila polievka, vytrhol mi nôž s ktorým som krájala zeleninu, zobral ma na ruky a vyložil na čistú kuchynskú linku. Venovala som mu nahnevaný pohľad, hoci to čo urobil sa mi páčilo.
Lukáš
"Si krásna keď sa hneváš. " Usmial sa a vášnivo ma pobozkal.
Dala som mu možnosť aby strčil jazyk do mojich úst a on to hneď využil. Navzájom sme si vzdychali do úst. Potiahla som ho za vlasy a on jemne zastonal. Jeho ruka smerovala od mojich nôh až pod jeho tričko, ktoré som ešte stále mala na sebe. Potom sme sa od seba jemne odtiahli aby sme zalapali po dychu. Moja túžba k nemu bola veľká ale musela som sa ovládať.
Lukáš
"Teraz pôjdeme jesť. Ale ešte sme neskončili. To tričko dám z teba ešte dnes dole." Zahryzla som sa do spodnej pery a potom som zišla z kuchynskej linky.
Dovarila som obed a šli sme sa najesť. Dojedli sme, ja som znova poumývala riad a potom som šla do Lukášovej izby. Ten ležal na posteli a pozeral telku.
Lara
"Idem sa osprchovať. " oznámila som mu a hneď som vošla do sprchy.
Pustila som si teplú vodu a užívala som si ako mi stekala po tele. Rozmýšľala som pri tom nad Lukášom a nad tým čo sa to deje. Nesníva sa mi to. Všetko je to skutočné. Bojím sa že sa niečo pokazí. Vždy sa niečo pokazí keď som veľmi šťastná. No teraz na to nechcem myslieť. Z môjho premýšľania ma prerušil dotyk niečích rúk. Zľakla som sa hoci som vedela že v byte sme len ja a Lukáš. Otočila som sa a zbadala ho. On mi vošiel do sprchy. Nie že by ma ešte nevidel nahú ale vojsť mi do sprchy? Hanbila som sa a myslím že som bola poriadne červená. Lukáš na nič nečakal, vrhol sa na moje pery. Zrazu som bola opretá a o dvere sprchovacieho kúta. Voda na nás obidvoch stekala dole po tele. Cítila som jeho mužnosť pri mojich nohách, ktorá začínala tvrdnúť. Pocítila som mierne chvenie tam dole a znova som ho chcela. Bozkával mi krk a a potom znova moje pery. Dotýkala som sa ho po celom tele. Jeho telo bolo dokonalé. Cítila som každý jeho sval na jeho tele. Vzdychali sme a nemohli sme lapiť dych. Potom sa odo mňa odtiahol a ja som nechápala prečo.
Lukáš
"Čakám ťa vonku. Tu to do teba vložiť nemôžem. Nemám kondóm. " povedal chrapľavým a zvodným hlasom, venoval mi jemný bozk na pery a potom zo sprchy vyšiel.
Samozrejme som sa v sprche ponáhľala. Chcela som ho tak veľmi, že som to už nemohla vydržať. Jeho slová ma privádzali do šialenstva. Vyšla som zo sprchy ,poutierala som sa a rýchlo na seba natiahla jeho tričko. Keď som otvorila dvere a vyšla z kúpeľne, v izbe som nikoho nevidela. Chcela som sa ísť pozrieť do inej izby ale zrazu ma chytil za ruku a znova ma pritlačil k stene. Nemohla som sa nezasmiať. Zbožňovala som to keď to robil. Mal na sebe iba boxerky, ktoré si asi po sprche na seba natiahol, lebo v nej bol nahý. Oblízala som si pery keď som pozerala na jeho telo a na jeho mužnosť. Všimol si to a zasmial sa. Mal nádherný úsmev.
Lukáš
"Milujem ťa. Si celý môj život. Prosím už ma neopúšťaj. Nikdy." povedal keď bol úplne blízko mňa, tlačil ma k stene a pozeral mi priamo do očí.
Jeho slová ma dostali. Po každej jednej vete ktorú mi stále vraví, ma dostáva do kolien a ja sa do neho zamilovávam viac a viac. Museli sme sa až rozísť aby sme zašli až sem? Keby som ho odmietla, keby ma sem nedostal, tak toto sa tu teraz nedeje.
Lara
"Aj ja ťa milujem. Ty mi zas znova nezlom srdce." chytila som ho za hlavu, potiahla ho k sebe a tentokrát som ho pobozkala prvá ja.
Túto chvíľu som si chcela zapamätať.
Znova sa mi vášnivo vrhal na pery a ja som sa vôbec nebránila. Nechcela som sa brániť. Potom ma pomaly ťahal k jeho posteli, na ktorú ma opatrne položil. Ľahol si na mňa a stále bozkával. Hneď zo mňa strhol tričko a ja z neho boxerky. Vytiahol zo stolíka kondóm a nečakal ani minútu. Rovno ho do mňa vsunul. Zabolelo to, ale chcela som ho cítiť až úplne vo vnútri vo mne. Rozpohyboval sa a jeho pohyby vôbec neboli jemné. Prudko do mňa narážal. Akoby čítal moje myšlienky, ktoré hovorili že chcem viac. Vzdychali sme si do úst, ktorými sme sa vášnivo bozkávali. V bruchu som mala tlak ktorý zo mňa chcel vyjsť. Pomaly sa to stupňovalo a ja som nakoniec hlasno zavzdychala. Po mne hneď nasledoval on a obidvaja sme explodovali. Ešte sa parkrát vo mne pohol a jemne ma bozkával.
Vedela som, že po tomto už budem musieť odísť. Bola som preč veľmi dlho. Zajtra mám školu a potrebujem sa vyspať. Chcela by som pri ňom ostať navždy.
Lukáš
"Budeš mi chýbať. Kedy sa znova uvidíme?" spýtal sa ma pri dverách keď sme sa spolu lúčili.
Lara
"Dúfam že čoskoro." Pritiahol si ma k sebe a pobozkal ma.
Keď som mierila domov, zapla som si mobil, ktorý som mala vypnutý. Prišlo mi niekoľko správ a bála som sa ich otvoriť.
Lara a Lukáš zažili pekný spoločný víkend. A sú znova spolu. Urobila Lara dobre? A dokedy im to takto vydrží? A čo Sebastian?
Ďakujem za krásne slová na predchádzajúce časti. Veľmi si to vážim. ❤
YOU ARE READING
First Love
Teen FictionUrčite sa vám už viackrát stalo že sa vám niekto zapáčil. Presne to sa stalo aj citlivému a hanblivému dievčaťu, ktorá má 18, žije bežný život, má milujúcu rodinu, úžasných kamarátov, chodí na strednú ale ešte nikdy nemala žiadny vzťah. Ako to dopad...