26. časť

67 2 0
                                    

Bozkávali sme sa a mne sa to páčilo. Prečo sa mi to páčilo? Sebastian bozkáva vážne dobre. Chýbali mi jeho pery? Po chvíli sme sa od seba odtrhli. Dívali sme si priamo do očí. Nevedela som čo povedať a ani čo robiť. Bola som taká zmätená. Ani vtedy som netušila prečo to urobil. No teraz už vôbec nie.

Lara
"Prečo si to urobil?" dodala som po chvíli.

Sebastian
"Proste som chcel." odpovedal.

Už som sa necítila dobre. Začala ma trochu bolieť hlava z tej hudby a ten alkohol mi trochu stúpol do hlavy.

Lara
"Odvezieš ma prosím domov? Bolí ma hlava." povedala som mu a on len prikývol.

Keď sme sa snažili dostať von, uvedomila som si prečo som sem dnes prišla. Úplne som na Lukáša zabudla. Ešte som sa poslednýkrát obzrela, či je ešte stále tam. Bol. Celý čas nás sledoval. So slzami v očiach. Videl aj náš bozk. Zlomilo ho to. Videla som to na ňom.

Nastúpili sme do auta a Sebastian ma viezol domov. Ani jeden z nás celú cestu neprehovoril. Ani o Lukášovi, ani o našom bozku. O ničom. Keď sme boli pred naším domom, rozopla som si pás a keď som chcela otvoriť dvere a vystúpiť, Sebastian ma chytil za ruku a zastavil.

Sebastian
"Prepáč Lara. Že som ťa pobozkal a že.." nestihol do povedať, lebo som mu skočila do reči.

Lara
"Prečo si to urobil? Znova?" znova som sa ho spýtala

Sebastian
"Ja..vravel som ti že neviem. Lebo som chcel. Preto som to spravil. Niečo ma na tebe priťahuje Lara a chcel som znova cítiť tvoje pery na tých mojich." pozrela som sa naňho.

Rozopol si pás a znova ma pobozkal. Najprv jemne a potom vášnivo. Znova som mu bozk opätovala. Neviem prečo. Ale páčilo sa mi že ma bozkával. No keď som si uvedomila čo to robíme, odtiahla som sa. Nemohla som. Lukáša ľúbim a ešte stále naňho myslím. Bolí ma rozchod a nebolo by správne takto Sebastiana zneužívať.

Lara
"To ti nemôžem urobiť." nechápavo sa na mňa pozrel. "Ešte som sa nepreniesla z rozchodu. Nie je správne aby sme sa bozkávali. Ale ďakujem ti za všetko. Lukáš žiarlil. Bolo to na ňom vidieť a ten bozk k tomu pomohol. Nemusíme to už hrať." povedala som a tentokrát sa mi už podarilo vystúpiť z auta.

Rýchlo som vošla do vchodu a utekala domov. Doma som šla do sprchy a potom som zalahla do postele. Pozrela som sa na mobil a mala som tam niekoľko zmeškaných hovorov od dievčat a jednu správu od... Od Lukáša.

Lukáš
Takže naozaj je medzi nami koniec? Naozaj ma už neľúbiš?

Rozplakala som sa. Bolelo ma to. Dnes večer sa toho veľmi veľa udialo a na mňa toho bolo príliš. Zaspala som s plačom. Ráno keď som sa zobudila poslala som Noore a Alison sms aby ku mne dnes prišli. Cítila som sa trochu lepšie a musela som im povedať všetko čo sa včera stalo. Šla som sa najesť a potom som pozerala telku. Keď dievčatá prišli, zavreli sme sa do izby a všetko som im vyrozpravala.

Noora
"Takže ty si sa v osmičke už so Sebastianom bozkávala? Prečo si nám to nepovedala. Mysleli sme si že nemáte k sebe blízko. Že sa poznáte len z tých súťaží."

Lara
"Mrzí ma to. Ale tak nezdalo sa mi to podstatné. Bolo to už pred štyrmi rokmi. Zabudla som už na to. Vážne ma to mrzí" ospravedlňovala som sa im.

Alison
"To, nevadí ale nabudúce nám o takých veciach povedz. Chceme vedieť úplne všetko. A vážne Lukáš plakal keď vás videl?" spýtala sa ma Ali.

Lara
Áno. Videla som ako vyronil slzy a pozeral sa priamo na mňa. A ta správa včera večer.. "

Noora
" Je jasne že ťa ľúbi Lara. Neviem, prečo to v ten večer urobil a podviedol ťa ale ľutuje to. A čo bude so Sebastianom? Bozkavali ste sa. " povedala s menším nadšením.

Lara
" Ja vôbec netuším čo s tým bude. "

Dopovedala som a prišla mi smska.

Sebastian
Viem, že si sa ešte nepreniesla z rozchodu, ale rád by som ťa niekam pozval. Len tak. Odreagovať sa.

Všetky sme na mobil civeli ako na výjav a ani jedna nič nedokázala povedať. Alison nakoniec niečo povedala.

Alison
"No Lara, vidím že si pomotala hlavu ďalšiemu chlapcovi." povedala a začala som sa červenať. "Rýchlo mu odpiš. Nech nečaká."

Lara
"Ja neviem. Dievčatá. Neviem či som pripravená." povedala som neisto

Noora
"No tak Lara. Je to len stretnutie. Nie rande. Sám to napísal. Len sa odreagovať. A práve to teraz potrebuješ. Nebudeš doma len vyplakavať. Mame leto a ty by si si ho mala poriadne užiť."

Dievčatá som poslúcha a odpísala mu.

Lara
Dobre. Môžme si niekam vyraziť.

Sebastian
Dnes večer?

Lara
Dobre :)

Sebastian
Prídem po teba o ôsmej ❤

Skvelé. Poslal mi srdiečko. O ôsmej idem von. So Sebastianom. Ešte pred nedávnom sme sa spolu nerozprávali, len sme sa v škole zdravili. A teraz, tváril sa že je môj frajer, bozkavali sme sa a dnes večer ideme spolu von. Nechápem čo to robím...

Žeby tu vznikal vzťah medzi Sebastianom a Larou? ⭐💞

First LoveWhere stories live. Discover now