32. časť

69 3 0
                                    


Popritom bozkávaní sme sa presunuli na posteľ.  Stále mi bozkával pery a po chvíli sa posúval nižšie a bozkával mi krk. Cítila som jeho teplú ruku pod mojim tričkom. Zavzdychala som mu do úst keď mi znova bozkával pery. No zrazu keď mi išiel vyzliesť tričko, neviem možno som za tú dobu vytriezvela ale uvedomila som si čo robím a že to vlastne nechcem. Páčilo sa mi tom lebo som bola opitá . No musela som to zastaviť skôr ako by sa to zvrtlo a stalo by sa niečo čo by som potom ľutovala. Sebastiana som mala úprimne rada ale necítila som sa na niečo také. Auž vôbec nie keď spolu ani nechodíme. 

Lara

"Nie Sebastian. Prosím prestaň. " Slzy sa mi nahrnuli do očí. Ani sama neviem prečo. Ja som mu ponúkla aby šiel ešte ku mne a ja som ho pobozkala prvá.

 Som hrozný človek. Je to so mnou zlé odkedy sme sa s Lukášom rozišli. Stále plačem, vo vnútri cítim obrovskú bolesť, neviem naňho prestať myslieť a neviem si niečo začať s niekým iným. Lukáš sa mi doslova dostal pod kožu a hlboko do môjho srdca. Veľmi som ho ľúbila a aj keď by som tak veľmi chcela naňho zabudnúť a netrápiť sa, nejde to. A ešte keď ma nenechá na pokoji, tak už vôbec sa to nedá. Stále cítim jeho pery, jeho telo a jeho dotyky. 

Sebastian

"V poriadku. Spravil som niečo? Čo sa stalo?" Spýtal sa ma dosť vystrašene.

Lara

"Nie ja.. nič sa nestalo. Ja len nemôžem. Prepáč." Nevedela som sa vymotať.

Sebastian

" Lara hej. Pozri sa na mňa ."  Chytil mi bradu a zdvihol moju hlavu aby som sa mu dívala priamo do očí keď som sa pozerala do zeme. " To je vážne v poriadku dobre? Nechcem aby si sa so mnou vyspala ak to nechceš. Chápem ťa. " povedal a mne sa vážne uľavilo. 

Sebastian bol vážne skvelý chlapec a ja som taká hlúpa že stále myslím na Lukáša zatiaľ čo som to mohla skúsiť so Sebastianom. 

Sebastian

"Lara, mám ťa vážne veľmi rád a rád by som to s tebou skúsil. Myslím vzťah. Ale až keď budeš ty chcieť a budeš pripravená. Rád si počkám. " Dopovedal a pobozkal ma na líco. 

Potešilo ma čo povedal. Bola som rada že je taký aký je. Že je ochotný počkať. Musím sa porozprávať s Noorou a Ali. Tie mi budú vedieť poradiť. Sebastian po chvíli odišiel a ja som si šla ľahnúť. Možno som už za ten čas aj vytriezvela ale hlava ma ešte trochu bolela. Snažila som sa nemyslieť na Lukáša, tak som si prehrávala v hlave naše bozky so Sebastianom. S príjemným pocitom som zaspala. Ráno bolo príjemné, hlava ma našťastie nebolela a cítila som sa dobre. Šla som sa naraňajkovať a počula som ako mi na mobile prišla správa.

Sebastian

"Dobré ráno. Ako si sa vyspala? " Musela som sa usmiať. Potešilo ma to.

Odpísala som mu a hneď som napísala aj dievčatám aby sme sa dnes stretli. Dohodli sme sa že si pôjdeme niekam vonku sadnúť. Poobede som sa nachystala šla do mesta. Tam na mňa už obe čakali a potom sme šli do jednej kaviarne. Objednali sme si všetky tri kávu a obidve na mňa hľadeli a čakali čo im poviem. Porozprávala som im čo som včera večer vyviedla a že som sa skoro so Sebastianom vyspala. Pozorne ma počúvali a ja som bola rada že ma vypočuli. 

Noora

" Lara zlatko. Nemôžeš sa pre Lukáša trápiť donekonečna. Viem, že ste sa obidvaja veľmi ľúbili. " no nestihla dopovedať a skočila som jej do reči.

Lara

"Len ja som ho ľúbila. On zjavne mňa nie." povedala som jej.

Noora

" Ver mi, že aj on teba ľúbil. Nie sme slepé. Snažil sa Lara. Snažil sa z celej sily aby si mu odpustila. Chcel ti všetko vysvetliť. Aj keď netuším čo ti chcel vysvetľovať keď všetko bolo jasné. Ale snažil sa. Bojoval o teba. To je znak toho že ťa ľúbil. Nehovorím že si mu mala skočiť do náručia. Ja chápem že to čo spravil sa len tak odpustiť nedá. Ale nehovor že ťa neľúbil. "

Noora mala pravdu. Ľúbil ma. Ale nechápem prečo to urobil keď ma ľúbil. Na začiatku keď som ho spoznala bála som sa byť s ním vo vzťahu. Bol to sexy chlapec, ktorý mohol mať kohokoľvek a dievčatá sa naňho lepili. Rozprával mi o sebe veľa. Rozprával mi o tom, aký bol keď sme spolu ešte nechodili. Bolo mu všetko jedno. So žiadnym dievčaťom nemal nejaký vzťah. Vždy to bolo len o jednom. Tak mu to vyhovovalo. Nechcel sa viazať.  A to kvôli jedinému dôvodu. Jeho bývala ho opustila kvôli inému. Ľúbil ju. Zranilo ho to a odvtedy si povedal že sa už nechce zaľúbiť. Lebo potom keď sa sklame tak to veľmi bolí. V tedy keď ma odignoroval, povedal mi že to bolo kvôli tomu. Nechcel sa viazať. Videl aká som. Že nie som ako ostatné. Preto to urobil. No nakoniec prelomil ľady a ozval sa. Kvôli tomu že som sa mu zapáčila a vrtala mu hlavou. 

No a keď ma spoznal, zistil že ma chce. A chce to skúsiť. Vedel, že ja mu neublížim. Zmenil sa. Kvôli mne. Chcel len mňa . Bol ochotný počkať, aby som sa s ním vyspala. Sama som nechápala ako.  Ale počkal. Do tohto leta. No asi som mu nestačila...

Alison

"Nechcela by si to so Sebastianom skúsiť? Nikdy by som o ňom nepovedala že bude taký zlatý. Ale vidím že je iný než sa zdalo. A k tebe obzvlášť. Má ťa úprimne rád. To vidno. Len to s ním skús a keď sa ti to nebude páčiť a nebudeš s ním chcieť byť, ukončíš to. " Povedala mi .

Noora

" Ali má pravdu. Uvidíš, možno na Lukáša zabudneš keď budeš so Sebastianom." Dodala Noora

S dievčatami som sa rozlúčila a po ich rozhovore som presne vedela čo chcem spraviť. Zavolala som Sebastianovi a požiadala ho aby sme sa v meste stretli. Súhlasil a ani som nečakala dlho, bol pri mne. Privítali sme sa krásnym objatím a trochu nervozne som začala hovoriť.

Lara

"Neviem ako začať, ale rozmýšlala som a chcela by som sa posunúť niekde ďalej. Pri tebe mi je vážne príjemne a dobre a chcem to s tebou skúsiť. " Dopovedala som a videla som ako sa mu rozžiarila tvár. Nič na to nepovedal. Len ma chytil za ruku, jemne si ma pritiahol, chytil okolo pása a jemne pobozkal. Myslím že mi tým chcel dať najavo, že sme spolu.





First LoveWhere stories live. Discover now