5. časť

160 4 0
                                    

Chlapci zabočili na konci ulice smerom k mestu a my sme ich stratili z dohľadu...

Alison to len tak nenechala. Videla, že Lara to vážne nechce nechať len tak a preto ju chytila za ruku a utekali za nimi.

Alison
" Poď ideme. Ideme za nimi. Uvidíme kam pôjdu."

Dievčatá ich začali sledovať. Boli dosť ďaleko. Ale dievčatá zrýchlili krok a už boli tesne za nimi. Všimli si, že všetci odbočili. Sadli si na jednu lavičku. Videla, že on si nemal kde sadnúť tak stál. A Lara si ho kľudne mohla zo zadu celého prezrieť. Vyzeral úžasne. Nemohla z neho spustiť oči. No keďže oni zastavili pri tej lavičke, tak Lara a Ali sa uprostred cesty zastaviť nemohli. Tak išli ďalej. Neďaleko si všimli stromy za ktoré ihneď vbehli a schovali sa.

Alison
" Tak teraz musíme vymyslieť, čo spravíme. Je ich tam už menej ale predsa je ich tam dosť. A keď tam len tak vbehnem tak sa bojím, že ma odbijú."

Lara
" Nemusíš to kvôli mne robiť. Nechaj to tak. Nemali sme ich sledovať. Poďme preč. Nemá to zmysel."

Alison
" No to určite. Ja nikam nejdem. Vidím, že ťa zaujal a pre teba urobím čokoľvek len aby si bola šťastná a usmievala sa. A keď už sme s tým začali, tak to aj pekne dokončíme. Len musíme vymyslieť, čo sa ho mam spýtať. Mam od neho opýtať instagram?"

Lara
" Ďakujem ti za všetko, čo pre mňa robíš. Mrzí ma, aká som. Ja za ním ísť nemôžem. Nedokázala by som to. Toto nie. Neviem, instagram je dobrý nápad. Ale bude to strašne divne, keď tam pôjdeš a nebude to pre teba ale pre mňa. Bože, ja sa zbláznim. Hrozne ma boli brucho. Asi zvraciam. "

Alison
" Len mi tu prosím ťa teraz nezvracaj. Nestrápniš len mňa ale aj seba a to nechceš. Takže dievča, kľud. A neďakuj mi . Ako som povedala, pre teba všetko. Divne to bude, to áno. Ale je to jedno. "

Zrazu si dievčatá všimli, ako sa nejakí chlapci postavili a šli preč. Zľakli sa. Lebo nevšimli si kto to bol a šli opačným smerom ako oni stáli. Ale neskôr si všimli že ten záhadný, o ktorého má Lara záujem je ešte stále tam. Vydýchli si. Ale o pár minút neskôr, vôbec nečakali čo sa stane. Chlapci sa rozlúčili, traja odišli a traja išli ich smerom. Nevedela či je to osud alebo čo to malo znamenať, ale presne ten chlapec, ktorý sa jej páčil šiel ich smerom.
Lara sa išla zblázniť keď uvidela, že idú tým smerom kde sú ony. Nevedela, čo ma robiť. A hlavne vtedy, keď Alison zahlásila, že ide za ním. Lara ju už zastaviť nemohla.
Lara nemohla byť pri tom. Otočila sa a šla ďalej aby sa nemusela na to pozerať. Aby tam nebola. Srdce jej bilo neskutočne rýchlo a veľmi ju bolelo brucho.
Zatiaľ čo Alison, šla za ním.

Alison
" Ahoj, môžem na chvíľu?"
Spýtala sa ho s úsmevom a on sa odpojil od svojich kamarátov.

Chlapec
" Jasné.
Chalani, choďte napred. Dobehnem vás.
O čo ide?"

Alison
" Vieš, kamarátke sa páčiš. Nemáš instagram alebo niečo?"

Chlapec
" Dáš mi mobil?"

Alison mu dala svoj mobil a on jej ho po chvíli vrátil.

Alison
" Ďakujem. Si zlatý."

Chlapec
" V pohode. Mohla prísť aj sama. "

Lara Alison zbožňuje. Ale toto robiť nemala. Alison na celé mesto vykríkla (neuvedomila si to) že sa Lara hanbí a kvôli tomu za ním neprišla. Lara to počula a strašne sa začala červenať. Myslela že Ali asi zabije.
On sa pousmial a potom sa rozlúčili.
Alison prišla k Lare, ktorá vôbec netušila o čom sa rozprávali až na ten výkrik čo počulo asi celé mesto.
Alison jej ukázala mobil a Lara zvýskla od radosti...








First LoveWhere stories live. Discover now