Lara vystúpi a je na ceste do školy. V škole je ako vždy nuda a nedeje sa tam nič zvláštne. Každú hodinu len počúva učiteľov, ktorí hovoria nejakú nezmyselnú látku. Teda aspoň sa tvári že počúva. Myšlienkami je úplne inde. Cez prestávku sa rozpráva s kamarátkami.
Alison (najlepšia kamarátka)
" Nepôjdeme dnes večer von? Je piatok. Zabavíme sa."
Lara
" Jasné prečo nie?"Dievčatá prežili čas v škole a šli potom domov. Lara mala ešte kopu času pred tým než mali ísť s Ali von. Tak si oddýchla, povedala si, že si pozrie nejaký film a neskôr sa pôjde chystať. Pred tým než sa šla obliekať, zavolala jej Ali.
Alison
" Lara neviem čo so mnou je. Ale tak zvláštne ma bolí brucho. Akoby sa dnes večer malo niečo stať. Neviem či to je dobrý pocit alebo zlý. Ale bojím sa. Snáď sa nestane nič zlé."
Lara
" Prosím ťa len si nič nenahováraj. Určite sa nič zlé nestane... Teda dúfam.. "Lara zložila a šla sa chystať. Mali sa stretnúť v meste pri fontáne a Lara ako vždy, meškala. Nikdy nebola ten typ, ktorý prišiel na čas.
Alison
"Prosím ťa, kde si bola? Čakám tu na teba už poriadne dlho.
Lara
" Prepáč... Nemám k tomu viac čo dodať. "
Zaškerila sa na ňu.
Alison
" Tak kam pôjdeme? "
Lara
" Neviem. Ty povedz."
Alison
" Poďme do nejakého baru nech si dám niečo silné. Po takom hroznom a dlhom týždni by sme si mali dať niečo silnejšie."
Lara
" Okej, súhlasím. "Šli sme do najbližšieho baru. Bolo tam veľa ľudí. Ale tak predsa sme našli voľné miesto a šli sme si sadnúť. Vedeli sme že tu dlho nebudeme. Rýchlo sme si niečo objednali, vypili a šli sme von. Povedali sme si, že všetky bary asi budu preplnené tak ako tento. Tak sme sa rozhodli, že si sadneme na jednu lavičku pred jedným barom. Rozprávali sme sa. Smiali sa. Zrazu sa neďaleko nás zjavila skupina chlapcov.
YOU ARE READING
First Love
Teen FictionUrčite sa vám už viackrát stalo že sa vám niekto zapáčil. Presne to sa stalo aj citlivému a hanblivému dievčaťu, ktorá má 18, žije bežný život, má milujúcu rodinu, úžasných kamarátov, chodí na strednú ale ešte nikdy nemala žiadny vzťah. Ako to dopad...