3.časť

190 4 0
                                    

Nie že by nás ty chalani nejako zaujali. Zo začiatku sme si ich ani nevšimli. Vonku bolo kopu chlapcov. Ale tí už hlučnejší ani nemohli byť. Najprv sme to nejako neriešili ale potom sme sa nedokázali sústrediť. Neviem prečo ale začali sme sa na nich pozerať a obzerať si každého jedného z nich. Neboli to chlapci, z ktorých by dievčatá hneď odpadávali a Alison to aj hneď zahlásila.

Lenže ja som sa predsa len na niekoho zapozerala. Bol to pekný, vysoký, sexi chlapec s krásnym úsmevom, do ktorého som sa asi aj zjavne zaľúbila. Bol štýlovo oblečený. Zaujal ma.  Nemohla som z neho spustiť oči. A Alison si to aj na mne všimla.

Alison
" Na koho sa to takto dívaš? Už dlho som ťa nevidela s takýmto pohľadom. Tebe sa niektorí z nich zapáčil? Povedz ktorí. Laraaa!!

Alison na mňa začala s nadšením kričať.

Lara
" Alison, ššš. Nekrič tak. Budú nás počuť. Nikto sa mi nezapáčil. Vieš, že mňa chalani momentálne nezaujímajú a dokonca títo nie sú takí pekní."

Alison
" Nikto nás nepočuje. Je tu dosť veľký hluk. To, že ťa doteraz žiadny chlapci nezaujímali neznamená, že sa ti nemôže nikto zapáčiť. Vidím ti to v očiach. Tak už to vyklop. Rýchlo."

Lara
" Fajn. Zapáčil sa mi ten v tých bielych nohaviciach.

Alison
" Lara." Ali sa začala smiať.
" Ty si z neho čisto stratila hlavu. Neviem či si slepá ale tie nohavice sú sivé. Ale nie je na zahodenie. Popravde je sexi. A dosť. Asi najviac zo všetkých. Máš dobrý vkus. Ale ty ma zjavne asi ani nepočúvaš. Haló Lara si ešte stále tu? Alebo si na inej planéte? "

Lara
" Jasné, že som tu. A počúvam ťa. No možno sú tie nohavice sivé, koho to zaujíma. Ali, začalo ma bolieť brucho. Dobre vieš, že som také niečo necítila už dlho. A je to tu zas. Nechcem zasa zažiť sklamanie. Dostal sa mi do hlavy a teraz ho z tamaď budem musieť dostať. Nenávidím to.

Alison
"Lara. Nikto nepovedal, že ho teraz budeš musieť dostať z hlavy. Nie ak to tak nenecháme."

Pozrela sa na mňa tým jej zvláštnym pohľadom, ako keď chce urobiť niečo bláznivé.

First LoveDove le storie prendono vita. Scoprilo ora