55. časť

53 2 0
                                    

Konečne je piatok a už mi treba prežiť len dve hodiny v tejto hlúpej škole. Rozprávala som sa s Emmou, s ktorou sme si všetko vysvetlili a už nebude mať narážky na mňa a na Lukáša. Chápe ma a nechce aby sme sa nerozprávali kvôli hlúpostiam.

Chcela som sa Alison opýtať pár otázok na ňu a na Tomáša. Vyzeralo to medzi nimi nádejne a chcem vedieť ako to berie ona.

Lara
"Ali? Tak ako sa ti včera Tomáš pozdával?" zaškerila som sa na ňu

Alison
"Je zlatý a pekný.." to bolo všetko čo povedala

Lara
"No tak Ali. Chceš mi toho povedať oveľa viac, tak to prosím ťa vyklop. Sme kamarátky." prevrátila očami

Alison
"Fajn. Je to skvelý chlapec. Naozaj sa mi páči. Ale nechcem aby to zašlo niekam ďaleko a potom by z toho nič nebolo. Bojím sa že to tak bude. Neviem ako je to z jeho strany."

Lara
"Myslím že z jeho strany to je rovnaké. Videla som ako sa s tebou rozprával, ako sa na teba pozeral. Lukáš si myslí to isté."

Alison
"Ja neviem. Prečo taký chlapec ako je on nemá ešte frajerku? Nie je to čudné?" zamrzla som.

Nevedela som či jej to môžem povedať alebo nie. No myslím že ja nie som ta správna osoba ktorá by jej to mala povedať.

Lara
"Myslím si, že sa to dozvieš v ten správny čas od správnej osoby"  zrazu jej prišla správa.

Videla som na nej prekvapený pohľad. Nevedela som čo sa stalo. Natočila mobil na mňa aby som si mohla prečítať správu. Bola od Tomáša. Po prvé som bola prekvapená že ma jeho číslo. Kedy si ho dali? Včera sme boli s nimi. Nepamätám si kedy si vymenili čísla. A po druhé tú správu ktorú jej poslal je jasná.

- Nepôjdeme dnes von?

Potešila ju tá správa. A aj mňa. Som šťastná že Tomáš sa rozhodol takto. Myslím, že Lukáš mi toho povie viac. Cestou domov som premýšľala nad svojimi narodeninami, ktoré sú zajtra. Veľmi sa na ne teším. Hlavne mi to vyšlo skvele, keď je zajtra sobota.

Doma som sa zložila a šla som si oddýchnuť. Dnes už neplánujem robiť nič. Som unavená z celého týždňa. Počas môjho rozmýšľania mi zrazu začal zvoniť mobil. Na displeji sa objavilo Lukášovo meno. S úsmevom na tvári a s veľkou radosťou som to dvihla.

Lukáš

Láska hovoril som s Tomášom. Ali sa mu páči.

Ostala som prekvapená že to na mňa zrazu vyhrkol ale aj tak som sa chcela spýtať, takže mi to uľahčil. 

Lara

Ali sa tiež páči Tomáš. Tak je to už len na nich ako to s nimi dopadne. Trochu sme im dopomohli a som šťastná. 

S Lukášom sme sa ďalej rozprávali a večer som zaľahla do postele. Bola som taká unavená, že som hneď zaspala.Zobudila som sa do slnečného rána. Dnes mám devätnásť. Som zas o niečo staršia. Teším sa a dúfam, že dnešný deň strávim s ľuďmi, ktorých ľúbim. Vstala som a obliekla sa. Zamierila som si to rovno do kúpeľne aby som sa umyla. V byte bolo ticho tak som predpokladala že doma nikto nebol. Pobrala som sa do kuchyne, kde som bola veľmi milo prekvapená a šťastná keď som našla stôl plný raňajok. Skoro som sa rozplakala. Bolo to od mojich rodičov veľmi milé. Robili si starosti a vôbec nemuseli. Krásny začiatok dňa. Prišla som k stolu kde som si našla lístok.

Dobré ráno zlatíčko naše. Dúfam že sa ti to páči. Dopraj si všetko načo máš chuť. Všetko najlepšie. Ľúbime ťa.  

Koho by nepotešil stôl plný jedla. Hneď som sa do toho vrhla. Raňajky boli skvelé. Zjedla som ich a potom som šla pozerať seriál. Keďže ešte nikto nebol doma tak som si dopriala chvíľu pre seba. Pozrela som si na mobile správy od svojich kamarátov. Bola som im vďačná za každé jedno prianie. Bola tam nádherná správa od Alison ,od Emmy, Noory , Anny a dokonca aj od Tomáša. A od ďalších. Potom som si prečítala správu od mojej úžasnej lásky.

First LoveWhere stories live. Discover now