Prešiel mesiac od mojich narodenín a je tu deň na ktorý sme ja a moji spolužiaci dlho čakali. Máme stužkovú. Som nervózna no zároveň sa veľmi teším. Dnes si to chcem poriadne užiť zo svojimi kamarátkami a skvelým priateľom. Som doma a Alison je u mňa. Chcela som aby sme sa obidve prichystali u nás a aj naši partneri prídu po nás ku mne. Vstali sme do krásneho slnečného dňa. Myslím, že aj Ali je dosť nervózna hoci to nedáva najavo.
Šli sme sa naraňajkovať a trochu popritom debatovali.
Lara
"Tak čo tešíš sa na dnešný večer?" spýtala som saAlison
"Veľmi sa teším Lara. Už sa nemôžem dočkať." usmiala sa na mňa širokým úsmevomLara
"Hm a načo konkrétne sa tešíš najviac? Alebo na koho?" zaškerila som sa na ňu. Presne vedela na čo narážam.Alison
"Lara prestaň. Áno teším sa na Tomáša ale aj na celý večer." začala sa trochu červenaťBolo jasné že sa jej Tomáš páči. Pamätám si keď ho pozvala. V jeden deň s ním išla von a spýtala sa ho či by s ňou nešiel na stužkovú. Vraj súhlasil bez váhania a bol z toho nadšený. Bola taká šťastná keď mi to v ten deň hovorila. Bol to krásny pohľad na to aká bola šťastná. Priala som jej to a tešila sa s ňou.
Alison
"Vieš čo mám na Tomášovi rada? To aký je. Navonok možno pôsobí ako chlapec, ktorý si to len chce užiť na jednu noc a potom odkopne, no keď ho lepšie spoznáš je to úžasný chlap."Omyl. Alison sa Tomáš nepáči. Ona je v tom až po uši.Hoci sa trochu bojím, že jej ublíži. Predsa je to chlap ktorý má svoje potreby, no verím že nie je taký. Hoci aj o Lukášovi som si myslela že by to nikdy neurobil a predsa... Páčilo sa mi to ako o ňom zasnene hovorila. Ako bola myšlienkami pri ňom ale presne vedela čo hovorí.
Lara
"Povedz mi ešte čo cítiš?" spýtala som sa jej. Zbožňovala som ju počúvať.
Alison
"Keď sa na neho pozriem, cítim ako mi srdce začne biť rýchlejšie. Ako sa pri ňom cítim dobre. Ako mu dôverujem a môžem povedať čokoľvek. A najviac sa mi páči, že sa mi zdôveril on so svojou minulosťou. A že na to nejde prirýchlo. " videla som iskričky v jej očiach.
Z toho všetkého ma dojala. Niečo také nezažije každý. A ona to zažíva presne tak ako to chcela. Verím že dnes si to užije presne tak ako to chce. S osobou, ku ktorej určite niečo cíti.
Keď sme sa najedli, bol ten správny čas sa obliesť a ísť do kozmetičky a kaderníčky. Chceli sme vyzerať čo najkrajšie. Keď sme tam dorazili, milá pani ktorá tam robila nás posadila a pustila sa do roboty. Dokopy sme tam strávili dosť dlhú dobu, ale výsledok stál naozaj za to. Na toto som sa tešila. Na to ako budem stresovať no zároveň si užívať chvíle pred. Teším sa ako malá. Teším sa na to ako na seba natiahnem tie dlhé šaty. Ako budem vyzerať celá. Teraz príde tá chvíľa.
Stojím pred zrkadlom v dlhých šatách a nemám slov. Akoby som to nebola ja. Páči sa mi predstava že aspoň na jeden večer zabudnem na všetko čo sa kedy stalo a bude patriť len nám. Mojim spolužiakom, rodičom, učiteľom, mne a môjmu priateľovi. Raz za život si obliesť tieto šaty a stráviť večer kde sa zabavíme.
Obidve s Alison sedíme v obývačke a čakáme na tých dvoch. Predpokladáme, že prídu na Lukášovom aute. Nemuseli sme ani dlho čakať, chlapci prišli na čas. Zišli sme dole a pred nami stálo luxusné čierne auto. Neviem prečo ale spomenula som si na Sebastiana. Aj on po mňa chodil na takom. Chyba mi. Prešiel mesiac čo mi napísal na narodeniny a že by sme sa mohli stretnúť. Odvtedy som mu neodpísala. Možno by som mu mala napísať. Chýba mi a zaujíma ma ako sa má.
Zo strany šoféra vyšiel Lukáš a z tej druhej Tomáš. V oblekoch im to neskutočne seklo. Poznám Lukáša už dosť dlho ale stále sa mi z neho podlamuju kolená a cítim chvenie v brušku. Lukáš si dal dole čierne okuliare, s ktorými pôsobil staršie a sexy. Videla som ako sa na nás obidvaja pozerajú. Nepustili z nás oči. Usmiala som sa naňho a hneď prišla k nemu. Pobozkal ma a potom mi niečo pošepkal do ucha.
Lukáš
"Si prekrásna" a pobozkal ma na čelo.Chvíľu sme ostali v objatí a zdal sa mi trochu divný. Vlastne nie len v tej chvíli ale už nejakú dobu. Nejaký čas sa správa čudne a je nervóznejší. Stále mu niekto vyvoláva a vždy keď to dvihne tak ide do inej miestnosti. Akoby nechcel aby som vedela kto mu vola a o čom sa rozprávajú. Stále je ku mne zlatý a vraví že ma miluje, ale na viem že sa niečo deje. Pýtala som sa Tomáša a vravel že o ničom nevie. Bojím sa Lukáša niečo opýtať. Bojím sa odpovede.
Keď sme sa od seba odtiahli, zbadala som Alison ako pomaly prišla k Tomášovi a obidvaja boli nervózny. Tomáša som nespoznavala. Nikdy nebol pri dievčati nervózny. Nepodobalo sa to naňho. No obidvaja pôsobili zlato. Alison sa k nemu priblížila, Tomáš sa naklonil a pobozkal ju na lice. Bolo to krásne.
Lukáš
"Dobre hrdličky. Mali by sme vyraziť." povedal a nasadli sme do auta.Keď sme dorazili na miesto a vystúpili sme z toho auta, cítila som sa veľmi dobre. Vystúpiť z luxusného auta so sexy chlapom je čo povedať. Nie jeden pohľad na nás padol. No mala som sa čím chváliť. A Alison tak isto. Keď sme vošli do miestnosti, ukázali sme chlapcom kde majú sedieť a my sme sa pobrali do šatne za spolužiakmi.
Celý večer prebiehal skvelo. Tancovali a zabávali sme sa. Nechýbal ani rodičovský tanec, kde som si zatancovala s ockom. Bola som šťastná. Potom bol na rade tanec s partnermi. S hrdosťou som šla k Lukášovi a pozvala ho do tanca tak ako ostatné dievčatá tých svojich partnerov. Každý sa na nás pozeral no v tej chvíli mi to bolo úplne jedno. Tancovala som s nim na nejakú pomalú skladbu. No stále sa mi zdal čudný a už som to nevydržala. Hoci som sa bála odpovede, musela som sa ho spýtať.
Lara
"Láska, poslednú dobu si nejaký čudný. Čo ti je?" spýtala som sa a videla som že znervoznel.Lukáš
"Nič, čo by mi malo byť. Len som nervózny z toho že už by som aj chcel pokračovať vo futbale ale doktor povedal, že tohto roku by som ešte nemal."Lara
"Prečo mám pocit že mi nehovoríš celú pravdu?" vedela som že to nie je ten dôvod.Lukáš
"Lara, nič sa nedeje. Len mi sľúb, že nech sa stane čokoľvek, nikdy ma neprestaneš milovať. Prosím." videla som jeho oči. Prečo mi vravel také veci?Nezmohla som sa spýtať na to, prečo mi to hovorí a pesnička už bola na konci, takže sme dotancovali. No napriek tomu som mu odpovedala.
Lara
" Sľubujem. " usmiala som sa naňho.Bolo dosť veľa hodín, naši rodičia a učitelia boli už dávno preč a my sme už dosť napití tancovali na parkete. Vypila som toho dosť ale stále som bola pri zmysloch a vnímala všetko. Myslím že Lukáš bol na tom podobne ako ja. V jeden moment sme skákali na rýchlu hudbu a na slaďáky sme boli na seba nalepený. Užívala som si posledné chvíle strávené v tento večer s kamarátmi. Vždy som bola za také momenty vďačná. Za to, že som šťastná. A za to s kým som šťastná. Vedela som, že naše cesty sa rozidu. Už čoskoro. Čas sa stále kráti, my zmaturujeme a každý pôjde svojou cestou. Bojím sa...
Ani neviem ako ale ocitla som sa vo svojej posteli a Lukáš pri mne. Myslím, že nás priviezla Alison. Ta bola jediná, ktorá nepila. A my sme to asi prehnali s alkoholom.
DU LIEST GERADE
First Love
JugendliteraturUrčite sa vám už viackrát stalo že sa vám niekto zapáčil. Presne to sa stalo aj citlivému a hanblivému dievčaťu, ktorá má 18, žije bežný život, má milujúcu rodinu, úžasných kamarátov, chodí na strednú ale ešte nikdy nemala žiadny vzťah. Ako to dopad...