12. časť

125 2 0
                                    

Pesničku All night od The Vamps si odporúčam vypočuť aj acoustic verziu. Je pekná aj keď je pomalá. Táto pesnička sa mi hodí celkovo do príbehu. Nie len do tejto časti. Lara si pripadá akoby bola v sne a akoby sa jej to všetko čo sa deje v jej živote, snívalo. Kvôli láske nemôže spávať. A presne tá pieseň je o tom.

Neviem či sa mi to sníva alebo je to skutočnosť, ale ja mám priateľa. Skutočný priateľ. Je zvláštne hovoriť slovo priateľ. Ale je to také pekne. A vždy keď spomeniem jeho meno, tak ma niečo pekne zahreje na srdci. Mam ho skutočne veľmi rada. A dúfam, že mi nezlomi srdce.

Pred spaním som od neho dostala peknú správu.

Lukáš
Dobrú noc poklad. Sladko sa vyspi.

Je to krásne. Neviem to opísať. No viem, že také niečo som zažila prvýkrát.

Ano. Nechodila som ešte s nikým. Lukáš je prvý. Ale bola som vonku už s niekoľkými chlapcami. A vždy, keď to malo zájsť niekam ďalej, tak ja neviem prečo som to odmietla. Vždy som si v tej situácii hovorila, že to nebol ten pravý a že ja nie som pripravená na lásku. Neviem, či to tak bolo, ale presne teraz viem čo k Lukášovi cítim, ako sa pri ňom cítim a že na lásku pripravená už som.

Na druhý deň som sa zobudila samozrejme v dobrej nálade. Sestra hneď zrána na mňa vybehla a chcela všetko dopodrobna vedieť, keďže som včera hneď zaľahla a nič jej nepovedala. Tak som jej všetko povedala. Bola šťastná aj za mňa. Priala mi to. A ja som vďačná, že mám tu najúžasnejšiu sestru pod slnkom.

Moja sestra sa volá Rebecca a ma 23. Je moje všetko. Nikdy sme si neboli také blízke v tom zmysle, že by sme si o všetkom vraveli. Ešte pred dvoma mesiacmi to tak nebolo. Neviem, čo sa zmenilo, ale vieme o sebe a našich "tajných" životoch všetko. Som šťastná, že to tak je. Sestra mi vždy bola oporou. Vždy pre mňa znamenala veľa a vždy aj bude. Vždy to bola ta osoba, ktorá má rozosmiala. S ktorou som sa vždy bláznila a mamka na nás z druhej izby kričala aby sme nekričali na celú bytovku. Tie chvíle si veľmi vážim. Vážim si a užívam si s nou každú sekundu v mojom živote. Nikdy ju nechcem stratiť. To by bola pre mňa tá najväčšia bolesť v mojom živote.

Bola sobota a ako inak ja som sa nudila a nerobila nič zvláštne. Lukáš sa mi ešte neozval, tak som sa rozhodla že to nebudem riešiť hoci mi veľmi chýba a pôjdem pozerať nejaký film.

Po hodine keď som sledovala film, mi prišla správa.

Lukáš
Dnes o šiestej pridem po teba.

To som nečakala. Ani sa nespytal či mam čas alebo či som doma alebo či chcem ísť. Áno samozrejme, že som chcela ísť ale aj tak. Neodpovedala som mu. Nepovažoval som to za potrebné.

O piatej som sa začala chystať. Vedela som, že všetko budem stíhať lebo som sa nejako chystať ani nechcela. Namaľovala som sa len jemne. Veď ak ma má rád, tak sa mu budem páčiť aj tak. Dúfam. Obliekla sa a čakala. Obdivovala som, že chodil stále na čas. Presne o šiestej zazvonil a ja som za ním šla dole. Tentokrát keď sme sa zbadali, hneď padla pusa. Nevedeli sme sa od seba odtrhnúť.

Lukáš
"Chýbala si mi." a znova ma pobozkal. Viac vášnivejšie.
"Dúfam, že si hladná. Pozývam ťa na večeru" prikývla som a šli sme. Pozval ma do dosť drahej reštaurácie z čoho som nebola veľmi nadšená ale nedal si povedať. Objednali sme si cestoviny s kuracím mäsom. Boli vynikajúce.

Keď sme dojedli, rozhodli sme sa, že dnes do žiadneho baru nepôjdeme, ale šli sme sa len prejsť. Ako vždy, príjemné sme sa rozprávali. Ja som sa niečo dozvedela o jeho rodine a on o mojej.

Po niekoľkých hodinách ma pozval k nemu. Nevedela som či je to dobrý nápad a či mám ísť, ale tak nakoniec som súhlasila.

Tiež býval v byte. Keď otvoril dvere, všade bola tma. Vedela som, že nikoho doma nemá. A to ma ešte viac znervozňovalo.

Lara
"Kde máš rodičov?" spýtala som sa zvedavo keď som sa vyzúvala.
Lukáš
"Na nočnej" odpovedal mi a tiež sa vyzul.

Keď som si vyzliekla bundu, zobral mi ju, zavesil na vešiak a zrazu si ma pritlačil k stene. Bola som nervózna lebo som vedela, čo chce. Ale ja som na to ešte rozhodne pripravená nebola a už vôbec nie s niekym, koho poznám tak krátko a s kým chodím dva dni.

Začal ma bozkávať. Najprv jemne a potom viac a viac vášnivejšie. Pri ňom sa dalo naučiť bozkávať rýchlo. A to aj s jazykom. Nemôžem povedať, že som naňho nedostala chuť. Práve naopak. A hlavne keď k bozkávaniu pridal aj dotyky. Mala som dosť čo robiť aby som sa ovládla a nespadla do niečoho, čo by som potom ľutovala.

Jeho ruky siahli pod moje tričko. Vedela som, že je čas to zastaviť, hoci som to veľmi nechcela.

Lara
"Lukáš prosím. Ja ešte nemôžem. Prepáč. Nehnevaj sa na mňa prosím."
Bála som sa, že bude nahnevaný a nevedela ako zareaguje. Ale odľahlo mi.

Lukáš
"Jasné, že sa kvôli tomu nehnevám. Počkám dokedy budeš chcieť. Neospravedlňuj sa mi za to. Len mi dovol ťa bozkávať. Šaliem z teba a potrebujem cítiť tvoje pery na mojich. Si nádherná"

Keď to povedal, mala som chuť na neho skočiť. Ta veta počkám dokedy budeš chcieť, bola taká zvláštna. Verila som mu. Ale predsa to je chlapec, po ktorom letia všetky baby. Čo ak to bude chcieť, ja mu to nedám a on si to rozdá s nejakou štetkou. Nič iné mi neostávalo, len dôverovať mu.

Presunuli sme sa do jeho izby, na jeho posteľ. Bola som už pokojná, keď som mu povedala  ze to ešte nechcem a vedela, že ma chce len bozkávať. Vychutnávala som si každú chvíľu. Celý čas sme sa bozkávali a rozprávali. Bol to nádherný večer, ktorý sme strávili spolu ležiaci na sebe v jeho posteli. Keď bolo dosť hodín, šla som domov a on ma odprevadil.

First LoveWhere stories live. Discover now