Zobudila som sa ráno vo svojej posteli s opuchnutými očami. Preplakala som celú noc. Neviem, čo budem teraz robiť. Veľmi ma to bolí. Ako mi to mohol urobiť. Znova som mala slzy v očiach. Po chvíli som počula klopanie. Nič som nepovedala, ale niekto vošiel. Boli to moje kamarátky. Prišli sa na mňa pozrieť. Potrebovala som ich. Veľmi som ich potrebovala. Obidve keď videli, že plačem, hneď ma objali.
Alison
" Toto nemôžme nechať len tak. Musíš sa mu pomstiť. " Povedala Ali.Noora
"Ali má pravdu. Nemôžeš to nechať len tak" Dodala Noora.Rýchlo som sa k nim otočila, pozrela na ne a dodala.
Lara
"Čo mám podľa vás robiť?" opýtala som sa so slzami v očiach.Alison
"Presvedčíme sa, či ťa naozaj ľúbil." povedala a zaškerila sa.Nechápala som, čo tým myslí. A ani Noora. Obidve sme sa na ňu pozreli zvláštnym výrazom.
Alison
"Lara zlatko. Ak ťa naozaj ľúbil a ešte stále ťa ľúbi a to všetko bolo naozaj nedorozumenie a chyba, tak bude žiarliť."Lara
"Ako to zistíme? Ako sa presvedčíme či bude žiarliť?" spýtala som sa jej s nechápavým výrazom,ktorý naznačoval to, že nemá na koho žiarliť.Alison
" Máš šťastie, že máš také skvelé kamarátky ako sme my. Lebo niekoho ti nájdeme. " povedala s diabolským úsmevom na tvári.Čo tie dievčatá nevymyslia. Sú šialené ale zbožňujem ich za to. Začal sa mi jej nápad páčiť. A bolo mi lepšie. Chcela som aby žiarlil. Ak ma ľúbi, tak ho to zabolí. Dievčatá ešte so mnou ostali a rozprávali sme sa. Na chvíľu som prestala rozmýšľať nad bolesťou, ktorú som prežívala. Zrazu sme sa znova dostali k tej téme, ktorá ma tak bolela.
Alison
"Dievčatá, ale čo spravíme? Koho nájdeme a čo mu povieme?"Noora
"Musíme niečo vymyslieť. Čo tak niekto z facebooku? Alebo zo školy?"Alison
"Nie z facebooku nie. Bolo by dobré keby toho chlapca poznala. Bolo by to pre ňu prirodzenejšie. "Noora
"Už viem. Čo tak Sebastian? Poznájú sa, je zo školy a je to vážne sexy chlapec. Najkrajši chlapec na škole. "Sebastian je štvrták. Je to najkrajší chlapec na našej škole a baby po ňom idú. Je to trošku taký sukničkár. Z kadiaľ ho poznám? Chodil na tú istú základnú ako ja. Debil to bol už tam. Parkrát sme spolu na základnej prehodili reč keď sme boli na nejakej súťaži ale inak nič. Samozrejme ako každému, páčil sa aj mne. Ale potom keď som videla že uňho nemám šancu, prestal ma zaujímať.
Lara
"Robíte si srandu? Ten sebecký Sebastian? Je to debil. Možno je pekný ale nikdy som uňho nemala žiadnu šancu. "Alison
"Sebastian je skvelá možnosť. Škoda že nechodíme do školy spýtali by sme sa ho tam. Ale tak napíšeme mu." Obidve sa zaškerili.Lara
"Nie to nie je dobrý nápad. Ja do toho nejdem." povedala som so strachom.Noora
"Chceš aby Lukáš žiarlil však? Bude to sranda. Ako v nejakých filmoch keď budeš predstierať že máš frajera,aby na teba tvoj ex žiarlil"Nemala som z toho dobrý pocit ale zároveň sa mi tá predstava trochu páčila. Dievčatá ma konečne donútili vstať z postele. Trochu som sa dala dokopy a šli sme sa najesť. Zrazu mi prišla na mobile správa.
Lukáš
Prosím, potrebujem sa s tebou porozprávať. Môžme sa stretnúť? Prosím.Ukázala som tu správu dievčatám. Nevedela som čo si mám myslieť. O čo mu išlo a prečo sa chce stretnúť. Čo mi chce vysvetliť. Nemala som chuť sa s ním stretnúť. Konečne mi bolo trochu lepšie a viem že by sa to len zhoršilo keby sme sa stretli. Hoci som veľmi túžila ho vidieť , musela som sa prekonať. Dievčatá to odsúhlasili a tú správu som vymazala z mobilu. Keď sme sa najedli, šli sme si pozrieť film. Keď sme ho dopozerali Alison sa na mňa pozrela zvláštnym pohľadom.
Alison
"Tak čo ideme do toho? Čím skôr tým lepšie." Povedala a ja som s váhajúcou tvárou nakoniec prikývla.Lara
"Ideme do toho." Dievčatá zvýskli a Alison hneď zobrala môj mobil a vyhľadala jeho meno na facebooku. Našla ho a poslala mu žiadosť o priateľstvo.Ano nemala som ho v priateľoch. Nemala som potrebu mať niekoho takého v priateľoch keď sa spolu ani nerozprávame ani nič podobné. Asi po piatich minútach mi žiadosť prijal. Začínala som byť dosť nervózna. Myslela som si, že som sa zmenila keď som chodila s Lukášom. Že ma tá hanblivosť prešla. Ale vidím že nie. Bolo to len preto, lebo sme sa dosť zblížili a veľmi dobre som ho poznala.
"A čo teraz? Žiadosť mi prijal. " povedala som.
Alison
"Tak teraz mu napíšeme. Neurobil to on tak to urobíme my." Znova sa usmiala.Kým sme rozmýšľali čo mu napíšeme, znova mi prišla nejaká správa.
Lukáš
Lara, potrebujem ťa. Prosím.Znova sa mi slzy vtlačili do očí. Nevládzem. Neviem o čo mu ide ale mal na to myslieť skôr ako mi to spravil. Dievčatá ma zase upokojovali a ja som jeho správu znova vymazala. Po pár minútach keď som nemala odvahu Sebastianovi napísať ja, chopila sa toho Alison.
Lara
Ahoj :)Sebastian
AhojLara
Pozri, nebudem chodiť okolo horúcej kaše. Potrebujem sa s tebou stretnúť.Sebastian?
So mnou? Prečo?Lara
To sa dozvieš.Sebastian
Chceš mi povedať že sa ti páčim? :DDDBože ako môže byť niekto taký sebecký. S dievčatami sme sa na seba pozreli a prevrátili oči. Veľa si o sebe myslí.
Lara
Nie, je to niečo iné. Nemysli si že sa mi páčiš. Tak stretneme sa? Prosím.Sebastian
:DDD dobre. Vyhovuje mi to až zajtra. Môže byť?Lara
Môže.Sebastian
Zajtra ti dám vedieť kde a o koľkej.Lara
fajn.Dobre . Už len prežiť zajtrajšie stretnutie s ním. Bože to nedám. Dievčatá videli môj výraz na tvári a hneď ma začali upokojovať.
Noora
"Neboj sa. Zajtra pôjdeme s tebou. Nepôjdeš tam sama. Nenecháme ťa v tom. Ideme v tom spoločne." Snažila sa ma Noora upokojiť.Toto bude ešte dosť zaujímavé. Dúfam, že všetko dopadne dobre. Viem, že dokedy mám tieto dve, možem byť kľudná.
Dievčatá vymysleli, ako sa Lukášovi pomstiť. Začína to byť zaujímavé. Uvidíme ako dopadne prvé stretnutie so Sebastianom.
Lukáš už dvakrát Lare napísal ale ona ho odignorovala. Prečo sa s ňou tak veľmi chcel stretnúť a čo jej chcel vysvetliť? Nebolo to všetko jasné už v tú noc čo ho videla s iným dievčaťom sa bozkávať a potom ísť na verejné záchody? Možno nie :D
Tu sa chcem poďakovať mojim dvom kamarátkam. Za to, že vždy pri mne stáli , boli mi oporou a vždy mi pomohli keď som to potrebovala. Neskutočne ich ľúbim a je mi potešením ich zapájať do tohto príbehu. (Alison a Noora) Ďakujem ❤
CITEȘTI
First Love
Ficțiune adolescențiUrčite sa vám už viackrát stalo že sa vám niekto zapáčil. Presne to sa stalo aj citlivému a hanblivému dievčaťu, ktorá má 18, žije bežný život, má milujúcu rodinu, úžasných kamarátov, chodí na strednú ale ešte nikdy nemala žiadny vzťah. Ako to dopad...